news-background
news-background

فیلمبرداری «آواتار 2» هفته ی آینده آغاز می شود

«جیمز کامرون» بعد از انجام مراحل مقدماتی، بالاخره دوشنبه ی آینده فیلمبرداری نسخه ی دوم آواتار را شروع می کند. پروسه ی فیلمبرداری چهار فیلم بعدی مجموعه ی آواتار همزمان با هم خواهد بود و آخرین هفته ی سپتامبر سال جاری می تواند آغازی بر بزرگترین چالش فیلمسازی «جیمز کامرون» باشد، چرا که اگر نتواند به خوبی طبق برنامه پیش برود یک تجربه ی بسیار ناخوشایند و شکست بزرگ برای او در دوران کارگردانی اش رخ خواهد داد. چند ماه قبل بود که تهیه کننده ی این فیلم عنوان نمود که سپتامبر سال جاری فیلمبرداری این اثر را شروع می کنند و همانطور که انتظارش می رفت، باز هم جیمز کامرون ثابت کرد یکی از با برنامه ترین فیلمسازان معاصر است.

فیلم نخست مجموعه آواتار انقلابی در صنعت فیلمسازی و به ویژه ژانر علمی تخیلی به حساب می آمد و در حال حاضر برای عبور از مرز 2 میلیارد و 800 میلیون دلار فروش خیز برداشته است. این فیلم که توانست جوایز متعددی را در آن سال به دست آورد، یک کلاس درس برای آثار فانتزی و علمی تخیلی بعد از خود شد و به تنهایی توانست استاندارد های جدیدی را برای تکنیک های سه بعدی سازی در سینما تعریف نماید. با وجود چنین برنامه ی فشرده ای شاید برای تان جالب باشد بدانید که جیمز کامرون دوباره دوست دارد به دنیای «ترمیناتور» و همکاری اش با «شوارتزنگر» باز کردد و همان طور که در اخبار چند روز پیش خواندید، «لیندا همیلتون» برای ایفای نقش مجدد شخصیت «سارا کانر» به تیم سازنده ی فیلم اضافه شده است.

کامرون برای ساخت چهار فیلم بعدی مجموعه آواتارخود بار دیگر با بازیگران قدیمی نسخه ی اول و بعضی از بازیگران جدید قرار داد بسته است و افرادی چون «Sam Worthington»، «Zoe Sadana»، «Clif Curtis» و «Stephen Lang» نیز در بین این بازیگران دیده می شوند.

تاریخ اکران چهار فیلم بعدی از مجموعه ی آواتار به شرح زیر است:

  • آواتار 2 : هجده دسامبر 2020
  • آواتار 3 : هفده دسامبر 2021
  • آواتار 4 : بیست دسامبر 2024
  • آواتار 5 : نوزده دسامبر 2025

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید