news-background
news-background

«فیبی والر-بریج» تئاتر Fleabag را در آمازون به فروش می‌رساند درآمدش را صرف مبارزه با کرونا می‌کند

درآمد حاصل از فروش تئاتر زنده‌ی «فلیبگ» (دانلود سریال Fleabag با لینک مستقیم) با همکاری «فیبی والر-بریج» در آمازون پرایم صرف امور خیریه و مبارزه با ویروس کرونا می‌شود. این نمایش که در سال ۲۰۱۹ در سالن تئاتر ویندهام لندن ضبط شده دوشنبه ۶ آوریل از طریق سرویس «سوهو» در بریتانیا و ایرلند منتشر می‌شود و از جمعه ۱۰ آوریل به آمازون پرایم می‌آید.

این نمایش به قیمت ۵ دلار (۴ پوند) به فروش می‌رسد و درآمد آن به «سرویس سلامت همگانی» (NHS) و دیگر سازمان‌های مشابه از جمله «صندوق حمایتی فلیبگ» هدا می‌شود که اخیراً راه‌اندازی شده و قرار است از فری‌لنسرهای صنعت تئاتر بریتانیا حمایت‌های مالی به عمل آورد. این صندوق تاکنون ۳۵۶ هزار پوند جمع‌آوری کرده است.

«فلیبگ» به تهیه‌کنندگی «سوهو تئاتر» و «آناپورنا» به کارگردانی «ویکی جونز» ابتدا یک نمایش یک نفره با بازی والر-بریج بود و سپس به بی‌بی‌سی و آمازون آمد. والر-بریج می‌گوید: «امیدوارم این نمایش ضبط شده از «فلیبگ» بتواند به جمع‌آوری پول و تأمین بخش ناچیزی از هزینه‌های صنعت تئاتر در این دوران انزوا کمک کند. از تمامی همکاران و اعضای گروه هنری که از حقوق خود در برابر این پروداکشن چشم‌پوشی کردند تا در این شرایط دشوار برای اهدافی چنین مهم پول جمع‌آوری شود قدردانی می‌کنم. تمامی درآمدها صرف حمایت از افرادی می‌شود که در خط مقدم مبارزه قرار دارند و آن‌هایی که در این بحران از نظر مالی درشرایط نامساعدی به سر می‌برند، از جمله افراد شاغل در جامعه‌ی تئاتر. پیشاپیش از اهداکنندگان سپاسگزاری می‌کنم.»

فصل اول سریال «فلیبگ» با بازی والر-بریج، «الیویا کلمن»، «بیل پترسون»، و «شیان کلیفور» تابستان سال ۲۰۱۶ از بی‌بی‌سی روی ایر رفت و فصل دوم آن با اضافه شدن «آدام اسکات» در نقش یک کشیش آوریل سال ۲۰۱۹ پخش شد. فصل دوم ۱۱ نامزدی امی و شش جایزه را به خانه برد و در مراسم گلدن گلوب جوایز بهترین سریال و بهترین بازیگر زن نقش اول برای والر بریج را کسب کرد. والر-بریج بارها تأکید کرده است که فصل سوم «فلیبگ» را نمی‌سازد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید