news-background
news-background

«فیبی والر بریج» به Indiana Jones 5 ملحق شد؛ بازگشت «جان ویلیامز» برای آهنگسازی

لوکاس‌فیلم و «جیمز منگولد» کارگردان «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) از دسامبر گذشته که تولید فیلم به تأیید رسید به دنبال انتخاب بازیگری بودند که در مقابل «هریسون فورد» بازی کند. آن‌ها امروز جمعه ۹ آوریل اعلام کردند که «فیبی والر بریج» ستاره‌ی سریال «فلیبگ» (Fleabag) را برگزیده‌اند.

منگولد وارث صندلی کارگردانی را از «استیون اسپیلبرگ» است که در این پروژه به عنوان تهیه‌کننده مشارکت می‌کند. «کیتلین کندی» مدیر لوکاس‌فیلم، «فرانک مارشال» و «سایمون امانوئل» دیگر تهیه‌کنندگان پروژه‌اند. «جان ویلیامز» که برای تمامی قسمت‌های قبلی چندگانه‌ی «ایندیانا جونز» آهنگسازی کرده، برای قسمت پنجم بازمی‌گردد.

منگولد امیدوار است تولید این فیلم را از تابستان امسال آغاز و با بازیگران نقش‌های دیگر ملاقات کند. اینکه چه ماجراجویی‌هایی در انتظار جونز است و والر بریج چه نقشی را بازی می‌کند هنوز مشخص نیست. این فیلم قرار است ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران شود.

والر بریج با سریال کمدی تحسین‌شده‌‌ی «فلیبگ» به شهرت رسید. این سریال در امی سال ۲۰۱۹ جوایز را درو کرد و بهترین کمدی سال انتخاب شد. از آن پس والر بریج در تولید پروژه‌های زیادی مشارکت کرده است. او تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی «کشتن ایو» (Killing Eve) است و فیلمنامه‌ی «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) «جیمز باند» را بازنویسی کرده. علاوه بر این، والر بریج قرار است در نسخه‌ی تلویزیونی «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) مقابل «دونالد گلاور» نقش‌آفرینی کند و تهیه‌کننده و نویسنده‌اش باشد. والر بریج در فیلم «سولو» (Solo: A Star Wars Story) با لوکاس‌فیلم همکاری و در نقش L3-37 صداپیشگی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید