news-background
news-background

فهرست کامل عوامل Pinocchio «گی‌یرمو دل تورو» منتشر شد

در ماه‌های گذشته گزارش‌هایی در مورد عوامل نسخه‌ی استاپ موشن «پینوکیو» (دانلود فیلم Pinocchio با لینک مستقیم) به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» منتشر شده بود، اما خود فیلمساز یا نت‌فلیکس تا امروز به صورت رسمی در مورد اضافه شدن ستارگان به پروژه اطلاعاتی را تأیید نکردند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

نسخه‌ی دل تورو از «پینوکیو» بنابر اعلام نت‌فلیکس شامل بازیگران طراز اول و نیز تازه‌واردی می‌شود. «یوان مک‌گرگور» در نقش «جیرجیرک» و «دیوید بردلی» در نقش «پدر ژپتو»، به «تیلدا سوئینتون»، «کریستف والتز»، «فین وولفهارد»، «کیت بلانشت»، «جان تورتورو»، «ران پرلمن»، «تیم بلیک نلسون»، و «برن گورمان» می‌پیوندند. «گرگوری مان» نیز در نقش عروسکی که رؤیای تبدیل شدن به یک پسر را دارد صداپیشگی خواهد کرد.

دل تورو می‌گوید: «پس از سال‌ها تلاش برای ساختن این پروژه‌ی رؤیایی، نت‌فلیکس را به عنوان یک همکار عالی یافتم. ما مدت زیادی را صرف گزینش عوامل و بازیگران بی‌مانند پروژه کردیم و از حمایت همیگشی نت‌فلیکس از روند آرام و بادقت آن برخوردار بودیم. همگی ما به انیمیشن با شوقی عظیم عشق می‌ورزیم و به آن متعهدیم و معتقدیم که مدیوم ایده‌آلی برای بازگویی این داستان کلاسیک به شکلی کاملاً جدید است.»

دل تورو در کارگردانی فیلم با «مارک گوستاوسن» همکاری می‌کند که پیش‌تر سابقه‌ی مشارکت در تولید «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (دانلود فیلم Fantastic Mr. Fox با لینک مستقیم) به کارگردانی «وس اندرسون» را دارد. «پاتریک مک‌هیل» نیز در نگارش فیلمنامه به دل تورو یاری می‌رساند و «الکساندر دسپلا» آهنگساز پروژه است.

تاریخ پخش «پینوکیو» از نت‌فلیکس هنوز مشخص نیست اما با توجه به مصاحبه‌های عوامل به نظر می‌رسد که تولید آن از مدتی قبل آغاز شده است. مک‌گرگور پیش‌تر گفته بود که کار صداپیشگی او در این پروژه تقریباً‌ به اتمام رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید