news-background
news-background

«فلورنس پیو» و «ورا فارمیگا» به Hawkeye دیزنی+ پیوستند؛ اولین تصاویر از فیلمبرداری سریال

چندین بازیگر جدید به سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) دیزنی+ پیوستند. علاوه بر «جرمی رنر» و «هیلی استاینفلد»، بازی «ورا فارمیگا»، «فلورنس پیو»، «فرا فی»، «تونی دالتون»، «الاکا کاکس» و «زن مک‌کلارنن» به تأیید رسیده است. فارمیگا نقش «النور بیشاپ» مادر «کیت بیشاپ» با بازی استاینفلد را بازی می‌کند. فارمیگا که با «پا در هوا» (Up In The Air) نامزد اسکار شده، بیشتر با فیلم «احضار روح» (The Conjuring) و سریال «متل بیتس» (Bates Motel) شناخته می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فی نقش شخصیت شرور به نام «کازی» یا «دلقک» (Clown) را بازی می‌کند که کوتاه‌شده‌ی «کازیمیرز کازیمیرتساک» است. او سابقه‌ی بازی در «بینوایان» (Les Misérables) در سال ۲۰۱۲ و «پیکسی» (Pixie) را دارد و به زودی در لایو-اکشن «سیندرلا» (Cinderella) دیده خواهد شد.

دالتون نقش «جک دوکین» را بازی می‌کند که احتمالاً برداشتی از شخصیت «ژاک دوکین» یا «شمشیرزن» (Swordsman) مارول است. او که یکی از مربیان «شاهین‌چشم» بوده، در کتاب‌های کامیک مارول هم یک قهرمان و هم یک شخصیت شرور معرفی شده است. دالتون بیشتر با بازی در نقش «لالو سالامنکا» سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) شبکه‌ی AMC شناخته می‌شود.

پیو در نقش «یلنا بلووا» خواهر «بیوه‌ی سیاه» بازی می‌کند. او امسال قرار بود در فیلم «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) مارول مقابل «اسکارلت جوهانسن» دیده شود، اما اکران این عنوان به علت مشکلات ناشی از کووید-۱۹ به بهار سال ۲۰۲۱ موکول شده است. پیو اخیراً با «زنان کوچک» (Little Women) نامزد اسکار شده و پیش از آن در «دختر درامر کوچک» (The Little Drummer Girl) شبکه‌ی AMC ایفای نقش کرده است. «میدسامر» (Midsommer) به کارگردانی «آری استر» یکی از فیلم‌های تحسین‌شده‌ی پیو است.

کاکس تازه‌وارد نقش «مایا لوپز» را بازی می‌کند که نام واقعی شخصیت «اکو» است، یک بومی آمریکایی ناشنوا که می‌تواند حرکات افراد را دقیقاً تقلید کند و به همین علت به مبارزی بی‌مانند تبدیل شده است.

مک‌کلارکن نقش «ویلیام لوپز» را بازی خواهد کرد که احتمالاً برداشتی از شخصیت «ویلی لینکلن» پدر شخصیت مایا است. او پیش‌تر در سریال‌های «لانگمایر» (Longmire)، «فارگو» (Fargo) و «وست‌ورلد» (Westworld) ظاهر شده است.

نویسندگی «شاهین‌چشم» به «جاناتان ایگلا» سپرده شده است. فیلمبرداری این پروژه در آتلانتا و نیویورک در حال انجام بوده و تصاویر استاینفلد و رنر در شبکه‌های اجتماعی درز کرده است. تولید این سریال سال گذشته در حین برگزاری کامیک-کان سن‌دیه‌گو به تأیید رسید. در آن زمان گزارش شد که استاینفلد نقش «کیت بیشاپ» را بازی می‌کند اما مارول تاکنون این مشارکت را رسماً به تأیید نرسانده بود.

«شاهین‌چشم» در قالب شش یا هشت اپیزود ساخته خواهد شد. «وانداویژن» (WandaVision) اولین سریال مارول در دیزنی+ است که باید ۱۵ ژانویه آینده روی ایر برود. سریال‌های «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and Winter Soldier)، «لوکی» (Loki) و «شاهین‌چشم» تا پایان سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد. اخیراً تصاویر پشت صحنه‌ی فیلمبرداری «خانم مارول» (Mrs. Marvel) نیز منتشر شده بود. «شوالیه ماه» (Moon Knight) با بازی «اسکار آیزک»، «شی-هالک» (She-Hulk) با بازی «تاتیانا مسلنی» از جمله دیگر سریال‌های در حال پیشرفت مارول برای دیزنی+ خواهند بود. «ورایتی» سپتامبر گذشته گزارش داد که مارول سریالی اختصاصی دیگری نیز برای شخصیت «نیک فیوری» با بازی «ساموئل ال. جکسون» به تولید می‌رساند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید