news-background
news-background

فصل ۱۱ سریال Archer ساخته می‌شود

ماجراجویی‌های خودخواه‌ترین و شاید ابله‌ترین جاسوس ناخدای فضایی ادامه می‌یابد. شبکه‌ی FXX شب گذشته در پنل کامیک-کان سریال اعلام کرد که فصل یازدهم سریال انیمیشن «آرچر» (Archer)  را به تولید می‌رساند.

«کیس ویلیس» تهیه‌کننده‌ی سریال در این باره می‌گوید: «برای فصل یازدهم بسیار هیجان‌زده‌ایم و منتظریم که آرچر از کما بیرون آید و به دنیای جاسوسی که در سه سال گذشته بدون او ادامه یافته بازگردد.»

قرارداد تولید این سریال در سال ۲۰۱۴ برای دو فصل تمدید شده بود. «آرچر» در سال ۲۰۱۷ و برای فصل هشتم از شبکه‌ی FX به FXX کوچ کرد. اطلاعاتی از محل وقوع داستان فصل جدید منتشر نشده است.

فصل کنونی این انیمیشن کمدی نیم ساعته تحت عنوان «آرچر: ۱۹۹۹»، اپیزود ماقبل پایانی خود را چهارشنبه روی ایر می‌برد. داستان در مورد «استرلینگ آرچر»، «لانا کین» و گروه آن‌هاست که در یک سفینه‌ی فضایی به سر می‌برند و در اعماق فضا با بیگانگان عظیم‌الجثه، دزدان فضایی و جایزه‌بگیران شرور برخورد می‌کنند.

در «آرچر: ۱۹۹۹»، «اچ. جان بنجامین» در نقش کاپیتان آرچر بدمست، «آیشا تایلر» در نقش دستیار و همسر سابق بداخلاقش کین، «جسیکا والتر» در نقش مادر آرچر، «جودی گریر» در نقش پایلوت «شریل/کارول تانت»، «امبر نش» در نقش «پم پووی»، «آدام رید» در نقش «ری ژیلت» متخصص بمب و کارشناس مسائل مربوط به داعش و «لاکی ییتس» در نقش «دکتر الجرنان کریگر» با دلبستگی‌های عجیبش صداپیشگی می‌کنند.

در فصل‌های اخیر این سریال با نویسندگی «آدام رید» زمان و محل وقوع قصه تحولات بسیاری را دیده است. فصل فعلی در فضا می‌گذرد اما فصل گذشته در جزیره‌ای در پاسیفیک جنوبی و سال قبل از آن در لس آنجلس دهه‌ی ۱۹۴۰ روی می‌داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵

سنه قوربان?

نمایش اسپویل