news-background
news-background

فصل چهارم Good Girls و فصل پنجم The Good Fight ساخته می‌شود

شبکه‌ی CBS All Access سفارش ساخت فصل پنجم سریال «مبارزه خوب» (دانلود سریال The Good Fight با لینک مستقیم) را صادر کرد. به دنبال تعطیلی هالیوود و توقف فیلمبردرای پروژه‌ها از ماه مارس، فصل چهارم این سریال که قرار بود در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شود با اپیزود هفتم که ۲۸ می روی ایر می‌رود به پایان می‌رسد. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جولی مک‌نامارا» نائب رئیس برنامه‌سازی شبکه‌ می‌گوید: ««مبارزه خوب» یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین سریال‌های اریجینال شبکه است و ما این فصل واکنش‌های فوق‌العاده‌ی هواداران را شاهد بوده‌ایم. هرچند امیدوار بودیم که این فصل ۱۰ اپیزود را به مخاطبین تقدیم کنیم اما مانند دیگر شبکه‌ها، باید با پاندمی خودمان را تطبیق دهیم. با وجود اینکه فصل کوتاه‌تر می‌شود، اما عوامل و بازیگران با رهبری رابرت و میشل کینگ بی‌مانند هفت اپیزود تکرارنشدنی را تولید کرده‌اند.»

رابرت و میشل کینگ با انتشار بیانیه‌ی مشترکی گفته‌اند: «اتفاق عجیبی است که نتوانیم فصل چهارم را به پایان برسانیم. داستان را در موقعیت حتی غیرمنطقی‌‌تری رها می‌کند. اما هیجان‌زده‌ایم که شبکه تمایل دارد فصل‌های بیشتری از سریال را تولید کند و ما هم می‌دانیم که چه داستان‌هایی باید روایت کنیم.»

در فصل چهارم «مبارزه خوب»، ردیک، بوزمن و لاک‌هارت در شرایط بسیار متفاوتی به سرمی‌برند. آن‌ها پس از آنکه مهم‌ترین مشتری خود را از دست داده‌اند، باید پیشنهاد یک مؤسسه‌ی حقوقی چند-ملیتی را بپذیرند. بازیگران فصل چهارم شامل «کریستین بارانسکی»، «کوش جامبو»، «سارا استیل»، «نیامبی نیامبی»، «مایکل بوتمن»، «زک گرنیر»، «جان لاروکت»، «آدرا مک‌دونالد»، «هیو دنسی» و «دلروی لیندو» می‌شد. رابرت و میشل کینگ این سریال را به همراه «فیل آلدن رابینسون» خلق کردند. «ریدلی اسکات»، «بروک کندی» و «دیوید دابلیو. زاکر» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال بودند.

تماشای انلاین فیلم خارجی.

شبکه‌ی NBC هم جمعه شب سفارش ساخت فصل چهارم سریال «دختران خوب» (دانلود سریال Good Girls با لینک مستقیم) را صادر کرد. فصل سوم این سریال نیز به دنبال پاندمی کروناویروس کوتاه‌تر شده بود. این سریال در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله به صورت میانگین ۳.۴ میلیون بیننده دارد. «کریستینا هندریکس»، «رتا»، «می ویتمن» به همراه «رینو ویلسون»، «منی مونتانا»، «لیدیا جوت»، «ایسایا استنارد» و «متیو لیلارد» از جمله بازیگران «دختران خوب» در فصل سوم بودند و «جنا بانز»، «بیل کربز»، «مایکل ویور» و «مارک ویلدینگ» نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال.

شبکه‌ی NBC تاکنون سفارش ساخت فصل جدید چندین سریال مهم‌تر خود را صادر کرده است. قرارداد سازندگان تمامی سه سریال «شیکاگو» و «نظم و قانون» برای سه فصل دیگر تمدید شده و «دیک وولف» تهیه‌کننده‌ی این عناوین با یونیورسال تله‌ویژن قرارداد جدیدی به امضاء رسانده است. سریال‌های پربیننده‌ی «ما همینیم» (دانلود سریال This Is Us با لینک مستقیم) و «نیو آمستردام» (دانلود سریال New Amsterdam با لینک مستقیم) این شبکه نیز پیشتر سفارش ساخت سه فصل جدید دریافت کرده بود.

«بروکلین نه-نه» (دانلود سریال Brooklyn Nine-Nine با لینک مستقیم) و «سوپراستور» (دانلود سریال Superstore با لینک مستقیم) نیز برای فصل‌های بعدی بازخواهند گشت، اما چند سریال دیگر از جمله «هارمونی کامل» (دانلود سریال Perfect Harmony با لینک مستقیم) و «مانیفست» (دانلود سریال Manifest با لینک مستقیم) و «پلی‌لیست فوق‌العاده‌ی زوئی» (دانلود سریال Zoey’s Extraordinary Playlist با لینک مستقیم) سرنوشت نامعلومی دارند.

سریال‌های «جای خوب» (دانلود سریال The Good Place با لینک مستقیم) و «نقطه‌ی کور» (دانلود سریال Blindspot با لینک مستقیم) و «ویل و گریس» (دانلود سریال Will & Grace با لینک مستقیم) همگی این فصل به پایان راه رسیدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید