news-background
news-background

فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery و فصل سوم Black Monday ساخته می‌شود

بازگشت اعضای «استارفلیت» یک روز پس از پخش اپیزود اول از فصل سوم «پیشتازان فضا: دیسکاوری» (دانلود سریال Star Trek: Discovery با لینک مستقیم) تأیید شد. شبکه‌ی CBS All Access اعلام کرد که فصل چهارم این سریال را ۲ نوامبر به تولید می‌رساند. «سونیکا مارتین گرین» و «داگ جونز» ستارگان سریال و «میشل پارادایس» و «الکس کورتزمن» شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی تولید فصل جدید با رعایت پروتکل‌های کووید-۱۹ را در شبکه‌های اجتماعی به تأیید رسانده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در اپیزود پایانی فصل دوم، فرمانده برنهام با بازی مارتین گرین به یک کرم‌چاله کشیده شد و به دنبال آن «دیسکاوری» در سرزمینی ناشناخته فرود می‌آید. اعضای «دیسکاوری» باید با کمک دوستان جدیدشان، امید را به «فدراسیون» بازگردانند. «آنتونی رپ»، «ماری وایزمن»، «ویلسون کروز» و «دیوید آیالا» در این سریال برنده‌ی امی نقش‌آفرینی کرده‌اند. فصل اول و دوم «دیسکاوری» از شبکه‌ی CBS All Access که سال آینده به پارامونت+ تغییر نام می‌دهد پخش شد.

شبکه‌ی کابلی شوتایم نیز پنجشنبه اعلام کرد که فصل سوم سریال کمدی تلخ «دوشنبه سیاه» (دانلود سریال Black Monday با لینک مستقیم) را می‌سازد. فیلمبرداری فصل سوم این سریال با بازی «دان چیدل» در قالب ۱۰ اپیزود از سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. «دیوید کسپی» و «جوردن کاهان» به عنوان شورانر بازخواهند گشت.

«دوشنبه سیاه» یکی از بی‌شمار عناوین تلویزیونی بود که تحت تأثیر پاندمی کرونا قرار گرفت. هرچند تولید فصل دوم پیش از پاندمی در ماه مارس به پایان رسید، اما تأخیرهای مکرر در مرحله‌ی پس از تولید سبب شد تا شوتایم فصل دوم را به دو نیمه تقسیم کند و شش اپیزود اول را در بهار روی ایر ببرد و چهار اپیزود باقی مانده را در ماه ژوئن و ژوئیه به پایان برساند.

جدا از چیدل نامزد امی، «رجینا هال»، «اندرو رنلز»، و «پل شیر» در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این سریالند که در استودیوهای سونی تولید شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید