news-background
news-background

فصل چهارم سریال Sinner و فصل دوم For Life ساخته می‌شود

شبکه‌ی USA سفارش ساخت فصل چهارم سریال «گناهکار» (دانلود سریال The Sinner با لینک مستقیم) را صادر کرد. «بیل پولمن» در فصل جدید برای بازی در نقش کارآگاه «هری آمبروز» بازمی‌گردد. این شبکه علاوه بر این برای ساخت سریال بدون فیلمنامه «خانواده‌ی فوری» (Instant Family) با «نیکل والترز» و «جاش والترز» و نیز پروژه‌ی دیگری با «پاستور ریچارد هارتلی» نیز چراغ سبز نشان داده است.

این شبکه‌ی کابلی اخیراً به تولید سریال‌های بدون فیلمنامه متمایل شده و در حالی که مسابقات WWE Raw و «کریسلی بهتر می‌داند» (Chrisley Knows Best) عناوین پرچمدار شبکه هستند، سریال‌هایی چون «خانواده‌ی فوری» به همراه ریبوت «بزرگ‌ترین بازنده» (The Biggest Loser) و مسابقه‌ی «کنان‌بال» (Cannonball)، استراتژی جدید شبکه را شکل می‌دهند. دو سریال متن-محور شبکه برای تابستان امسال «جان کثیف» (دانلود سریال Dirty John با لینک مستقیم) با بازی «آماندا پیت» و «کریستین اسلیتر» که دو هفته پیش پخش شد، و مینی‌سریال «ایول» (Evel) با بازی «مایلو ونتیمیلیا» خواهد بود.

شبکه‌ی USA اخیراً سریال‌های «پاکسازی» (دانلود سریال‌ The Purge با لینک مستقیم) و «ترداستون» (دانلود سریال Treadstone با لینک مستقیم) و «مرا به چالش فرابخوان» (دانلود سریال Dare Me با لینک مستقیم) را کنسل کرده است.

فصل چهارم «گناهکار» قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شود اما هنوز مشخص نیست در چه بازیگری در مقابل پولمن بازی خواهد کرد. در فصل سوم «مت بومر» جانشین «جسیکا بیل» و «کری کون» شده بود که به ترتیب در فصل‌های اول و دوم نقش‌آفرینی کرده بودند. فصل اول سریال پربیننده‌ترین سریال جدید شبکه‌های کابلی در سال ۲۰۱۷ شد و نامزدی‌های متعددی از جمله بهترین بازیگر زن نقش اول در یک مینی‌سریال را برای بیل به ارمغان آورد. فصل دوم نامزدی صنف بازیگران آمریکا را برای پولمن به همراه داشت و فصل سوم پربیننده‌ترین سریال اریجینال شبکه در تمامی پلتفرم‌هاست.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دوشنبه شب شبکه‌ی ABC اعلام کرد که فصل دوم سریال «تا ابد» (دانلود سریال For Life با لینک مستقیم) را می‌سازد. این سریا لبه نویسندگی «هنک استینبرگ» و «کورتیس جکسون» یکی از دو سریال‌های جدید شبکه بود که وضع مبهمی داشت. دیگر سریال شبکه «قناد و دلبر» (دانلود سریال The Baker and the Beauty با لینک مستقیم) بود که دوشنبه کنسل اعلام شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

داستان سریال «تا ابد» از زندگی «آیزک رایت جونیور» الهام گرفته شده که به اشتباه محکوم می‌شود اما در زندان مجوز وکالت را اخذ می‌کند. «نیکلاس پیناک» در این سریال نقش اول را بازی کرده است. «تا ابد» یکی از بهنگام‌ترین سریال‌های تلویزیون به دنبال مرگ «جورج فلوید» است و به نظر می‌رسد که این حادثه در چراغ سبز شبکه برای فصل جدید بی‌تأثیر نبوده باشد، هرچند آمار بینندگان آن در پلتفرم‌های دیجیتال قابل قبول است. دیگر بازیگران سریال «ایندیرا وارما»، «جوی برایانت»، «دوریان میسیک» و «تایلا هریس» بودند.

شبکه‌ی NBC نیز دوشنبه شب سفارش فصل سوم سریال «مانیفست» (دانلود سریال Manifest با لینک مستقیم) به نویسندگی «جف ریک» را صادر کرد. قسمت پایانی از فصل دوم این سریال ۴.۵۸ میلیون بیننده در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله داشت. میانگین بینندگان سریال در طول این فصل نیز بنابر اعلام «نیلسن» ۷.۷ میلیون مخاطب است.

داستان «مانیفست» از معمای پرواز ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی الهام گرفته شده و «ملیسا راکسبرو»، «جاش دالا»، «آتنا کارکانیس»،‌ «جی.‌آر. رامیرز»، «لونا بلیز»، «جک مسینا»، و «مت لانگ» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید