news-background
news-background

فصل چهارم سریال «فارگو» در سال 2019 پخش می‌شود

«جان لندگرف» مدیر عامل شبکه کابلی FX روز گذشته در جریان برگزاری کنفرانس زمستانی انجمن منتقدین تلویزیونی (TCA) در شهر پاسادینای ایالت کالیفرنیا اعلام کرد که سریال «فارگو» هنوز به اتمام نرسیده است.

لندگرف در این کنفرانس گفت: ««نوآح هالی» نویسنده سریال هنوز ایده‌های هیجان‌انگیزی برای فصل چهارم در سر دارد و طبق برنامه این فصل باید برای سال 2019 آماده پخش شود. در حال حاضر تمرکز خود را بر سال 2018 معطوف کرده‌ام، اما امیدواریم که فصل دیگری از سریال در سال 2019 به نمایش درآید.»

هالی روز گذشته در مورد تاریخ شروع فیلمبرداری فصل سوم «فارگو» گفت: «در شرایط کنونی نمی‌توانم تاریخ دقیقی برای شروع فیلمبرداری معین کنم. او درباره داستان سریال هم سخنی به میان نیاورد و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که «اتفاق بعدی برای فارگو یک کتاب در مورد سه فصل قبل سریال است که شامل فیلمنامه‌ها، مصاحبه‌ها و همه چیزهای دیگر می‌شود و انتشارات گرند سنترال آن را قبل از پخش فصل چهارم به چاپ می‌رساند.»

هالی در تابستان آینده فیلم «Pale Blue Dot» را کارگردانی می‌کند، فیلمی که به تازگی «ریز ویترسپون» را از دست داد. وی سپس اواخر سال جاری باید به سراغ فصل سوم سریال «Legion» برود.

این خبر یک روز پس از اعلام شبکه HBO مبنی بر پخش نشدن سریال «بازی تاج‌وتخت» تا سال 2019 منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید