news-background
news-background

فصل پنجم و پایانی سریال Blindspot ساخته می‌شود

سریال «نقطه‌ی کور» (BlindSpot) بار دیگر به تلویزیون بازمی‌گردد. شبکه‌ی NBC اعلام کرد که فصل پنجم و پایانی این سریال درام معمایی با بازی «سولیوان استیپلتون» و «جیمی الکساندر» را به تولید می‌رساند. این درحالی است که شبکه تصمیم گرفته بود که این سریال را در ماه می روی ایر نبرد.

«نقطه‌ی کور» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های جدید سال ۲۰۱۵ بود که دوشنبه شب‌ها پس از مسابقه‌ی «صدا» (The Voice) پخش می‌شد. آمار بینندگان این سریال در فصل دوم وقتی که به چهارشنبه شب‌ها منتقل شد جانی دوباره گرفت اما در فصل سوم با کوچ مجدد به جمعه شب‌ها باز هم کاهش یافت.

سریال «نقطه‌ی کور» در پخش‌های با تأخیر آمار بینندگان قابل قبولی را ثبت می‌کند و هواداران ویژه‌ی خود را دارد. این مجموعه در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ریتینگ ۰.۹ و ۴.۹ میلیون بیننده را به صورت میانگین به جای گذاشته است. علاوه بر این، فروش حق پخش بین‌المللی این سریال برای برادران وارنر سودآور بوده است.

داستان سریال در مورد زنی زیبا (الکساندر) است که به شکلی عریان در میدان تایمز نیویورک ظاهر می‌شود و از گذشته‌ی خود چیزی به خاطر نمی‌آورد. «راب براون»، «آدری اسپرانزا»، و «اشلی جانسون» دیگر بازیگران ثابت این سریال بودند.

«نقطه‌ی کور» در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دو نامزدی امی را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید