news-background
news-background

فصل پایانی Game of Thrones در نیمه اول سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود

«کیسی بلویز» مدیر شبکه HBO اخبار تازه‌ای در مورد سریال «بازی تاج‌وتخت» و پیش‌درآمد آن به نویسندگی «جورج آر.آر. مارتین» و «جین گلدمن» منتشر کرد. شبکه HBO همچنان به دنبال انتخاب کارگردان و بازیگر برای پیش‌درآمد سریال است، پروژه‌ای که فیلمبرداری آن از سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

در هفته‌های گذشته منابع خبری محلی گزارش دادند که فیلمبرداری پیش‌درآمد سریال از اکتبر آینده در بلفاست ایرلند شمالی کلید می‌خورد اما بلویز اعلام کرده است که این خبر صحت ندارد. از میان چندین پیش‌درآمدی که شبکه در حال بررسی آنان بود، این ایده گلدمن بود که توجه مسئولین را به خود جلب کرد: «این [فیلمنامه] ما را هیجان‌زده کرد. آن چهارتای دیگر توسعه نخواهند یافت. شبکه HBO به بررسی همزمان چند فیلمنامه اقدام کرد تا بهترین گزینه را در سریعترین زمان ممکن برگزیند.»

بلویز درباره فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» نیز در انجمن منتقدین تلویزیونی گفت: «قصد ندارم بگویم در فصل آخر بی‌نقص سریال شاهد چه چیزهایی خواهید بود... اما در نیمه اول سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.»

پایلوت پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» که ایده آن به گلدمن و مارتین اختصاص دارد و فیلمنامه آن را هم همین دو به نگارش درخواهند آورد، ماه جون گذشته از شبکه چراغ سبز گرفت و وقایع هزاران سال قبل از سریال «بازی تاج‌وتخت» را تصویر می‌کند و البته هیچیک از بازیگران آن سریال در پیش‌درآمد نقشی نخواهند داشت.

مارتین در ماه جون با انتشار متنی در وبلاگ شخصی خود نوشت، «از آنجا که این پیش‌درآمد به نه صد سال و چند هزار سال، بلکه به ده‌ هزار سال قبل می‌رود، بهتر است آن را پیش‌پیش‌درآمد نامید.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶

بازم خوبه نیم اول 2019 پخش میکنن فقط خدا کنه یهو تاخیر نخوره

نمایش اسپویل
۳ مرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۵۶

بی صبرانه منتظره شروع فصل هشتم هستم. یعنی چه اتفاقی میفوته......؟

نمایش اسپویل