news-background
news-background

فصل پایانی Attack on Titan زمستان سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد

تاریخ پخش «حمله به تایتانک فصل پایانی: بخش ۲» (Attack on Titan The Final Season: Part 2) اعلام شد. این تاریخ همزمان با پخش کنسرتی که از موسیقی انیمه تجلیل می‌کرد بیرون آمد. شبکه ان‌اچ‌کی جنرال ژاپن می‌گوید  اپیزود ۷۶ این مجموعه تلویزیونی تحت عنوان «قضاوت» (Danzai) را «زمستان آینده» از راه می‌رسد.

«حمله به تایتان» از مانگایی به همین نام نوشته «هاجیمه ایسایاما» اقتباس شده که از سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر و تا آپریل ۲۰۱۹ بیست و هشت جلد از آن به بازار عرضه شد. داستان اینمه در مورد انسان‌هایی است که برای گریز از تهدید تایتان‌های آدم‌خوار در شهری زندگی می‌کنند که دیواری به دورش کشیده شده. «ارن یاگر» شخصیت اصلی قصه به همراه دوستان دوران کودکی‌اش «میکاسا» و‌ «آرمین» به ارتش ملحق می‌شود تا پس از نفوذ تایتان‌ها به شهر با آنان در برابر شهر دفاع کند.

این انیمه سه سال متوالی برنده جوایز بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین پایان و بهترین اجرای واقعیت مجازی از «کرانچی‌رول» شده است. شبکه «کرانچی‌رول» نشریاتی چون «آی‌جی‌ان» و «پالیگان» این عنوان را در میان برترین انیمه‌های دهه ۲۰۱۰ قرار داده‌اند.

اپیزودهای پایانی «حمله به تایتان» ژانویه ۲۰۲۲ پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰:۲۱

به کسایی که هنوز این انیمه رو ندیدن پیشنهاد می‌کنم صبر کنن تا فصل آخر هم بیاد و سریال تموم شه، بعد ببینن. به دو دلیل: امکان اسپویل از روی مانگا وجود داره و دوم اینکه درد خماری و انتظار برای این انیمه خیلی سخته:))))

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۰۷:۴۹

دوبله‌ی چی؟

نمایش اسپویل
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۴۷

یه سوال از همینجا دوبله اش پخش میشه؟

نمایش اسپویل
۱۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۵۸

دقیقا... تا یه انیمه رو از روی مانگا تکمیل کنن پدر ملتو در میارن. مخصوصا این اتک... :))

نمایش اسپویل