news-background
news-background

فصل هفتم Brooklyn Nine-Nine ساخته می‌شود

ماجراجویی‌های حوزه‌ی نود و نهم پلیس بروکلین پایان نمی‌یابد. شبکه‌ی NBC اعلام کرد به تولید داستان «جیک پرالتا» و «ری هولت» در سریال «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) ادامه می‌دهد.

این خبر را برای اولین بار «آلن سپینوال» منتقد مجله‌ی «رولینگ استون» فاش کرد. اوایل سال جاری میلادی، پخش فصل ششم این سریال کمدی پلیسی و پربیننده‌ برای اولین بار از شبکه‌ی NBC آغاز شد. این شبکه پس از کنسل شدن سریال محبوب شبکه‌ی فاکس امتیاز پخش و تولید آن را خریداری کرد. هواداران پس از تصمیم فاکس حمایت پرشوری برای بازگرداندن سریال به عمل آوردند.

آمار بینندگان فصل ششم «بروکلین نه-نه» نسبت به فصل‌های چهارم و پنجم آن رشد داشت. آغاز دوباره‌ی سریال در ژانویه‌ی گذشته، ۳.۶ میلیون بیننده را به خود جذب کرد و ریتینگ ۱.۲ را در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله در شب‌های پنجشنبه به ثبت رساند. این آمار تا ۷۰ درصد رشد را نسبت به فصل پنجم نشان می‌داد.

شبکه‌ی NBC برای فصل ششم ۱۳ اپیزود به تولید رساند. «آدام سمبرگ» ستاره‌ی سریال در مصاحبه با «کلایدر» در این خصوص می‌گوید: «سیزده اپیزود هیجان‌انگیز است. عملکرد عوامل سریال در قالب ۲۲ اپیزود هم بی‌نظیر بود، اما کار سختی است. این تعداد خیلی زیاد است... فیلمبرداری به اندازه‌ی گذشته زمانبر نبود. بسیاری از سریال‌های یک ساعته و پرخرج امروزی در قالب هشت تا دوازده اپیزود ساخته می‌شوند. سریال «جای خوب» (The Good Place) بود که ثابت کرد با پایین آوردن تعداد اپیزودها [در شبکه‌های ماهواره‌ای] مشکلی به وجود نمی‌آید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید