news-background
news-background

فصل نهم Dexter از ماه آینده فیلمبرداری خواهد شد؛ اولین جزئیات غیررسمی از داستان

اکتبر گذشته شبکه‌ی شوتایم هواداران «دکستر» (Dexter) را غافلگیر و اعلام کرد که سریال برای فصل نهم بازخواهد گشت. هفت سال قبل اپیزود پایانی فصل هشتم مخاطبین را چندان راضی نکرد اما با بازگشت سریال، سازندگان فرصتی به دست آورده‌اند تا نواقص را برطرف کنند. «ایلومینردی» گزارش داده است که تولید فصل نهم سریا به زودی آغاز خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مایکل سی. هال» برای تکرار نقش «دکستر» بازمی‌گردد و بنابر اعلام «ایلومینردی» در مقابل شخصیتی ۵۰ ساله به نام «کرت» قرار می‌گیرد. در این گزارش آمده است که شخصیت «کرت» که یک راننده‌ی کامیون اهل شمال شرقی آمریکاست و مالک یک پارکینگ خودروهای سنگین، در طول این فصل ۱۰ اپیزودی دیده خواهد شد. این راننده پسری به نام «متیو» دارد که خود را درگیر «کارهای ناروایی» کرده و به ثروت پدرش نیازمند است تا خراب‌کاری‌هایش را از بین ببرد. دور از انتظار نیست که بعضی از این کارهای ناورا قتل باشد.

در بخش دیگری از این گزارش ادعا شده است که شوتایم «جان کیوسک» را برای شخصیت «کرت» انتخاب کرده است. به نظر می‌رسد که در فصل جدید، دکستر در مقابل شخصیت‌های شروری قرار می‌گیرد که یادآور «برایان موزر» (The Ice Truck Killer) و «آرتور میچل» (The Trinity Killer) است.

«کلاید فیلیپس» شورانر مینی‌سریال جدید در مصاحبه با پادکست «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «ما اساساً از ابتدا آغاز می‌کنیم. نمی‌خواهیم که فصل نهم «دکستر» باشد. وقتی این سریال روی ایر برود، ده سال، یا هر مدت دیگری گذشته و [اپیزودهای جدید] بازتاب‌دهنده‌ی این گذر زمان خواهد بود. فرصتی فوق‌العاده است برای نوشتن یک پایان ثانویه. این فرصتی است برای اصلاح آن پایان. اما این دلیل ساخته شدن سریال جدید نیست.»

تولید فصل نهم «دکستر» اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز و پاییز همین سال پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۳۷

دوباره دکستر

نمایش اسپویل