news-background
news-background

فصل نهایی «House of Cards» بدون حضور «کوین اسپیسی» ساخته خواهد شد

 

سریال House of Cards یکی از پرمخاطب ترین آثار چند سال اخیر تلویزیون به شمار می رود. درامی سیاسی که با استفاده از بازیگران مطرح دنیای هنر توانست در طی 5 فصل تبدیل به یکی از بهترین سریال های تلویزیونی شود. این سریال که محصول شبکه ی نتفلیکس است بخشی از موفقیت خود را مدیون ایفای نقش بازیگران خود است. تیم بازیگری این سریال چهره ای را به خود می بیند که به تازگی موجی از اتهامات بد رفتاری های جنسی به سمتش نشانه رفته اند. کوین اسپیسی بازیگر نامی سینما و تلویزیون که تقریباً همگان او را با ایفای نقش های درخشان در آثاری چون «مضنونین همیشگی هفت و ...» به یاد دارند، فرد مورد نظر است. این بازیگر در پی اتهامات اخیری که علیه او مطرح شده از تیم بازیگری سریال حذف شده است و این که در فصل نهایی چه گونه قرار است کارکتر او در سریال یعنی فرانک آندروود را مشاهده کنیم معلوم نیست. شبکه ی نتفلیکس می کوشد تا بار دیگر فرایند تولید فصل نهایی سریال را از سر گیرد و گفته می شود که احتمالا در روز 8 دسامبر سال جاری فیلمبرداری فصل ششم سریال نام برده از سر گرفته خواهد شد. این اطلاعات توسط پایگاه خبری «Deadline» منتشر شده اند. این رسانه ی خبری به نامه ای دست یافته که از سوی «پائولین میشلی» یکی از اعضای هیئت مدیره ی استودیوی «MRC» به تیم سازنده ی سریال ارسال شده است. این استودیو به همراه استودیو های دیگر تولید سریال را بر عهده دارند. متن این نامه چنین است:

اعضای فنی و بازیگران عزیز, همانطور که می دانید به تعطیلات آخر سال نزدیک می شویم؛ جا دارد در ابتدای کلام از تمامی شما بابت نامه ها و پیام های محبت آمیزتان تشکر کنیم و حال بر خود لازم می دانیم تا با توجه به اتفاقات پیش آمده، برای تان شفاف سازی کنیم که آینده ی سریال چگونه خواهد بود. ما امیدواریم که به زودی فرایند تولید فصل نهایی را با همکاری شما و نتفلیکس آغاز کنیم. ما دستمزد دو هفته تعطیلی کار را نیز به شما پرداخت می کنیم. تعدادی از نویسندگان این پروژه در حال حاضر با مسائل حاشیه ای سریال دست و پنجه نرم می کنند، ولی امیدواریم که به هنگام از سرگیری فیلمبرداری، تمام تیم در کنار هم باشیم و همگان سر صحنه حضور داشته باشند. ما قدردان تمام تلاش های شما برای سریال هستیم. تیم فنی و بازیگرانی که فعالانه در سریال حضور ندارند نیز دستمزد خود را دریافت می کنند. ما به زودی با وکلا و مدیر برنامه های شما تماس می گیریم و جزئیات همکاری را با آن ها در میان می گذاریم.

دو ماهی که گذشت، یک آزمایش و چالش برای همه ی ما بود که هیچکس نمی توانست آن را پیش بینی کند. چیزی که در این مدت فهمیدیم این بود که سریال و هدف مان به مراتب بزرگتر از یک شخص خاص است.

هشتم دسامبر منتظر اطلاعات تکمیلی باشید.

با تشکر.پائولین میشلی

  در اخبار پیشین درج شده بود که در پی رسوایی های اخیر «کوین اسپیسی» شبکه ی نتفلیکس تمام روابط کاری خود را با این بازیگر قطع خواهد کرد. این بازیگر که قرار بود در فیلم «All the Money in the World» نیز به ایفای نقش بپردازد جای خود را به «کریستوفر پلامر» داده است. چند روز پیش نیز خبر جدیدی منتشر شده بود که بیان می داشت نویسندگان سریال «خانه ی پوشالی» به ایده ای فکر می کنند که کارکتر کوین اسپیسی را در خط داستانی فصل جدید سریال به قتل برسانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۱۴

واقعا باعث تاسف هستش این خبر. سریال house of cards یکی از 5 تا از بهترین سریال هایی بوده که تا حالا دیدم (از بین حدودا صد و خورده ای سریال). من که شخصا تصمیم گرفتم به همین 5 فصل ازین سریال بینظیر که دیدم بسنده کنم و فصل 6 رو نخواهم دید. نمیدونم که این خبرها حقیقت داره یا نه و راستشو بخواین اهمیتی هم نمیدم کوین اسپیسی رو خیلی دوست دارم و به عنوان یکی از نوابغ بازیگری براش احترام بسیار زیادی قائل هستم. ps: اگر این جریان حقیقت نداشته باشه که امیدوارم این سوء تفاهم برطرف بشه. اگر حقیقت داشته باشه که واسه قربانی این حادثه متاسفم و امیدوارم از ضربه ی روحی این واقعه نجات پیدا کنه. اما معمولا اونچه که تجربه تو زندگی به من نشون داده همه چیز اونطوری که به نظر میاد نیست و معمولا بر خلاف ظاهر قضیه حقیقت ماجرا همیشه پیچیده تر از اون چیزیه که به نظر میاد ( زندگی سیاه و سفید نیست). به هر حال دوست ندارم قضاوت بکنم به خصوص که نه این قضیه به من مربوطه و نه من در این مورد علم غیب دارم:)).

نمایش اسپویل
۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۵۷

هیچ ارزشی بدون کوین اسپیسی نخواهد داشت هیچکس هم دنبال نخواهد کرد.

نمایش اسپویل
۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۲۱

بی شک بدون کوین اسپیسی فیلم بی ارزش خواهد بود...!!!

نمایش اسپویل
۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶

واقعا بدتر از این نمیشد!

نمایش اسپویل