news-background
news-background

فصل ششم سریال Billions و فصل پنجم و پایانی F Is for Family ساخته می‌شود

شبکه‌ی شوتایم سفارش ساخت فصل ششم سریال «میلیاردها» (دانلود سریال Billions با لینک مستقیم) را صادر کرد. فیلمبرداری فصل پنجم سریال پس از شیوع پاندمی متوقف شده بود، اما شوتایم می‌گوید پنج اپیزود از فصل پنجم در سال ۲۰۲۱ روی ایر خواهند رفت. علاوه بر این، «کوری استال» که در فصل پنجم نقش «مایک پرنس» را بازی کرده، در فصل ششم نیز نقشی ثابت خواهد داشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«میلیاردها» به نویسندگی «برایان کاپلمن» و «دیوید لوین» و نیز «اندرو راس سورکین» در سال ۲۰۱۶ از شوتایم و اسکای وان روی ایر رفت. «دیمین لوئیس»، «مگی سیف»، «ایژا کیت دیلن»، «پل جیاماتی»، «مالین آکرمن»، «کندولا راشد» از جمله دیگر بازیگران «میلیاردها» بوده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

شبکه‌ی نت‌فلیکس نیز روز گذشته اعلام کرد سریال انیمیشن «خ مثل خانواده» (دانلود سریال F Is for Family با لینک مستقیم) با فصل پنجم رسماً به پایان می‌رسد. این سریال که توسط «بیل بر» و «مایکل پرایس» خلق شده، داستانی در مورد خانواده‌ی ایرلندی-آمریکایی مورفی در دهه‌ی ۱۹۷۰ روایت می‌کند. فصل پنجم قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

صداپیشگان سریال شامل بر، «لورا درن»، «جاستین لانگ»، «دبی دری‌بری»، «هیلی راینهارت» و «سم راک‌ول» می‌شدند. فصل اول سریال در سال ۲۰۱۵ پخش شد و در استودیویهای «وایلد وست» و «گامونت» به تولید رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید