news-background
news-background

فصل سوم The Boys سه برابر خونین‌تر از فصل دوم

 

در فصل سوم سریال پربیننده آمازون پرایم ویدیو سیل خون جاری خواهد شد.

 

کسی تردید ندارد که سریال ابرقهرمانی «پسران» (The Boys) آمازون یک بزم خونین  است، اما میزان خونی که در فصل سوم به نمایش گذاشته خواهد شد با فصل‌های قبلی قابل مقایسه نیست. «لز آلونسو» یکی از بازیگران سریال به‌تازگی در مصاحبه با «کلایدر» وعده داده است که فصل سوم سه برابر خونین‌تر از فصل دوم است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آلونسو می‌گوید: «این‌گونه می‌گویم: «با گریموری حرف می‌زدم که مسئول خریداری خون است – این یکی از وظایف این زن است. او به من گفت که همه فصل دوم... وقتی بحث میزان خوب باشد، فکر نمی‌کنم بیش از یک گالن خون در فصل دوم به کار برده باشند، چه باور کنید چه نه. اما در فصل سوم، به سه و نیم گالن خون رسیده‌ایم. بنابراین خودتان باید بدانید که چه حوادثی در پیش است.»

تولید فصل سوم «پسران» در حال انجام است و «اریک کریپکی» سرپرست نویسندگان سریال در شبکه‌های اجتماعی وعده داده است که رویدادهای مهمی در راه خواهد بود. «جنسن اکلس» بازیگر سریال «فراطبیعی» (Supernatural) یکی از بازیگران جدید سریال است و نقش «سولجر بوی» را بازی می‌کند.

کریپکی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «در دوران کودکی، رؤیایی دیوانه‌وار و ناممکن در سر داشتم – «جنسن اکلس» را به خدمت بگیرم. خوشبختانه می‌توانم بگویم که این رؤیا به حقیقت پیوسته. جنسن بازیگر فوق‌العاده‌ای است و حتی انسانی بهتر، بوی خوش شکلات می‌دهد و من او را برادر خود می‌دانم. او در نقش «سولجر بوی»، اولین ابرقهرمان، جنبه‌های طنز بسیار، پرخطر و جذابی را به شخصیت خواهد بخشید. مشتاقم که دوباره با او در محل فیلمبرداری حاضر شوم و به «پسران» حال‌وهوایی «فراطبیعی» بدهم.»

این نویسنده علاوه بر این تأیید می‌کند که بخش‌هایی از داستان فصل سوم از کامیک معروف «هیروگاسم» اقتباس خواهد شد. «پسران: هیروگاسم» (The Boys: Herogasm) یک اسپین‌آف شش جلدی برای کامیک اصلی «پسران» است که در آن ابرقهرمانان «لیگ عدالت» و «انتقام‌جویان» هجو می‌شوند. داستان این کامیک در مورد ابرقهرمانانی است که وانمود می‌کنند به جنگ علیه بیگانگان پیوسته‌اند اما در واقع در جزیره‌ای دورافتاده خوشگذرانی می‌کنند.

فصل سوم «پسران» اواخر سال ۲۰۲۱ یا در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید