news-background
news-background

سرنوشت فصل سوم Mindhunter همچنان نامشخص است؛ تمایل فیلمبردار به بازگشت؛ «فیلم Mank فینچر اثری کاملاً متفاوت است»

«اریک مسراشمیت» فیلمبردار لینچ می‌گوید فیلم «مانک» با سایر آثار کارگردان متفاوت است.

هواداران «دیوید فینچر» می‌دانند که این کارگردان با همکاری نت‌فلیکس فیلم «مانک» (دانلود فیلم Mank با لینک مستقیم) را عرضه می‌کند، اما برای بعضی از آن‌ها سریال «شکارچی ذهن» (دانلود سریال Mindhunter با لینک مستقیم) جذابیت بیشتری دارد. اوایل سال ۲۰۲۰ گزارش شد که قرارداد بازیگران سریال از جمله «جاناتان گراف»، «هولت مک‌کالنی» و «آنا تورف» با نت‌فلیکس به پایان رسیده و همین مسئله تولید فصل سوم را در هاله‌ای از ابهام فرو برد. این سریال جنایی که فینچر تهیه‌کننده‌ی آن است و چندین اپیزودش را کارگردانی کرده، در نزد منتقدین هم محبوبیت دارد. نت‌فلیکس این سریال را کنسل اعلام نکرده اما فینچر به بازیگران اجازه داده تا ساخته شدن «مانک» به پروژه‌های دیگر بپیوندند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

هنوز مشخص نیست که فصل سوم «شکارچی ذهن» ساخته خواهد شد یا نه، حتی «اریک مسراشمیت»‌ نیز از این مسئله آگاه نیست. او تمامی نه اپیزود فصل دوم را فیلمبرداری کرده و با فینچر و «اندرو دامینیک» و «کارل فرانکلین» به عنوان کارگردان همکاری کره است. این فیلمبردار به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» می‌گوید فقط می‌داند که فصل سوم «شکارچی ذهن» به حالت تعلیق درآمده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

او می‌گوید:‌ «ما به تازگی [«مانک»] را به پایان رسانده‌ایم و شنیده‌ام که تا مدتی پروژه در حال تعلیق قرار خواهد داشت. خواهیم دید. کسی چه می‌داند؟ اما بازگشت برای من باعث افتخار است. از همکاری با دیوید و عوامل و بازیگران سریال بسیار لذت بردم، و تردیدی نیست که یکی از شگفت‌انگیزترین دوره‌های حرفه‌ای من این پروژه بود. در دوران حرفه‌ای من نقش بسیار کلیدی و مهمی ایفا کرد. اما بله، در این باره چیزی نمی‌دانم. نمی‌دانم چه خواهد شد.»

نماینده‌ی نت‌فلیکس در ماه ژانویه گفت که فینچر امسال را صرف تولید «مانک» و فصل دوم سریال انیمیشن «عشق، مرگ و ربات» (دانلود سریال Love, Death and Robots با لینک مستقیم) می‌کند. او اضافه کرد که فینچر ممکن است در آینده به دنیای «شکارچی ذهن» بازگردد اما در عین حال فکر می‌کند منصفانه نیست که تا آن زمان به بازیگران اجازه بازی در پروژه‌های دیگری ندهد.

فینچر مسراشمیت را برای فیلمبردار «مانک» هم انتخاب کرده، در حالی که در سه فیلم قبلی خود با «جف کراننورث» همکاری کرده است. پیش از آن نیز او با «داریوش خنجی» و «کلودیا میراندا» همکاری کرده بود. فینچر و مسراشمیت فیلم «مانک» را سیاه و سفید فیلمبرداری کرده‌اند چرا که داستان آن در سال‌های تولید «شهروند کین» (دانلود فیلم Citizen Kane با لینک مستقیم) روی می‌دهد و زندگی «هرمان جی. مانکیویچ» نویسنده‌ی این فیلم را به تصویر می‌کشد.

مسراشمیت در مورد «مانک» می‌گوید: «فکر می‌کنم کاملاً با دیگر آثار فینچر متفاوت است و این برای هر فیلمسازی فوق‌العاده است. به عنوان یک فیلمساز، فکر می‌کنم همه‌ی ما می‌خواهیم خودمان را به چالش بکشیم و کارهایی انجام دهیم که پیش‌تر نکرده‌ایم. این فیلم مهمی برای فینچر است. مدت‌ها بود که می‌خواست این فیلم را بسازد و من فکر می‌کنم بودن در کنار او در هنگام خلق این اثر خوشایند بود. کاملاً متفاوت است، اما بدیهی است که در همه جای آن ردپایش دیده شود. سهیم بودن در این فرایند شگفت‌انگیز بود.»

نت‌فلیکس هنوز تاریخ پخش فیلم «مانک» را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۴۴

این سریال رو وحشتناک دوس دارم امیدوارم در روند اجراش مشکلی پیش نیاد پ.ن: ای کاش میتونست peter scully رو هم نشون بده خیلی کنجکاوم بدونم چی تو مغزش میگذشته هرچند با توجه به تاریخ داستان سریال امکانش نیست :(

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۷

این سریال واقعا عالیه!

نمایش اسپویل