news-background
news-background

فصل سوم Killing Eve با نویسنده جدید ساخته می‌شود

همزمان با آغاز پخش فصل دوم سریال «کشتن ایو» (Killing Eve)، شبکه‌ی BBC آمریکا سفارش ساخت فصل سوم این سریال تحسین شده را با همکاری «سوزان هتکات» (از مردگان متحرک بترسید) نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده‌ای جدید صادر کرد. او جانشین «امرالد فنل» می‌شود که هدایت فصل دوم را برعهده داشت که خود به جای «فیبی والر-بریج» نویسنده‌ و شورانر فصل اول فعالیت کرده بود.

«کشتن ایو» با بازی «سندرا او»، «جودی کومر» و «فایونا شا» در مورد مأمور زن سازمان MI6 به نام ایو اس که سعی می‌کند یک آدمکش روانی با بازی کومر را به دام اندازد. این سریال بر اساس رمان «نام رمز ویلانل» (Codename Villanelle) نوشته‌ی «لوک جنینگز» اقتباس شده و تهیه‌کنندگی آن را «سالی وودارد جنتل»، «لی موریس»، «فیبی والر-بریج»، «دیمون توماس» و «سندرا او» برعهده دارند.

«سارا بارنت» مدیر برنامه سازی شبکه‌ی AMC در این باره می‌گوید: «به شدت علاقه‌مندیم که این سریال و بازیگران درخشانش از جمله «سندرا او»، «فایونا شا» و «جودی کومر» را حفظ کنیم. والر-بریج و فنل دو فصل اعتیادآور و سرگرم کننده را تولید کردند. مثل سال گذشته، ما درست به محض انتشار فصل جدید، تولید اپیزودهای بعدی را این بار با «سوزان هتکات» به عنوان نویسنده‌ی اصلی به اطلاع رسانده‌ایم...»

سریال «کشتن ایو» فصل اول را با آمار بینندگان قابل قبولی به پایان رساند. قسمت پایانی فصل ۱.۲۵ میلیون بیننده داشت که ۵۴۵ هزار نفر آن را افراد ۲۵ تا ۵۴ ساله و ۳۷۸ هزار نفر را بینندگان ۱۸ تا ۴۹ ساله تشکیل دادند.

فصل سوم «کشتن ایو» درحالی که چندی قبل ۱۵ نامزدی بفتا را تصاحب کرده بود، سفارش ساخت دریافت می‌کند. این نامزدی‌ها شامل بهترین بازیگر زن نقش اول برای «سندرا او» و «جودی کومر» و بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «فایونا شا» می‌شد. فصل اول سریال از مجموع ۹۲ نقد در حال حاضر امتیاز ۹۶ درصد «راتن تومیتوز»‌ دریافت کرده و برای فصل دوم از ۳۱ نقد امتیاز ۱۰۰ درصد ثبت شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید