news-background
news-background

فصل سوم سریال Titans آگست ۲۰۲۱ از HBO Max پخش خواهد شد

اچ‌بی‌او مکس پلتفرم جدید پخش سریال‌های لایو-اکشن و انیمیشن دی‌سی است. سریال «تایتان‌ها» (Titans) یکی از این عناوین است که شبکه وعده داده فصل سوم آن را در ماه آگست آینده روی ایر می‌برد. تاریخ پخش دقیق فصل سوم در حال حاضر نامشخص است، اما اچ‌بی‌او مکس ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که بازیگران قبلی و جدید را برای فصل سوم نشان می‌دهد.

در این ویدیو بازیگران می‌گویند: «در حال فیلمبرداری فصل سوم هستیم، در محل فیلمبرداری هستیم و می‌خواهیم جادو کنیم. پس آماده غافلگیری‌های بزرگ باشید. فصل ۳ تلخ، رمزآلود، هیجان‌انگیز، و غم‌انگیز خواهد بود، این کافی نیست؟ پر از صحنه‌های اکشن و سرگرم‌کننده است و ما مشتاقیم که هرچه زودتر آن‌ها را ببینید.»

«گرگ واکر» سرپرست نویسندگان سریال نیز اخیراً وعده داده بود که لحن فصل سوم متفاوت خواهد بود: «فصل سوم به نظر من از بسیاری جهات متفاوت خواهد بود. در نهایت با تبدیل شدنشان به یک گروه به پایان می‌رسد. خوش‌بینانه به پایان می‌رسد.»

«تایتان‌ها» در سال ۲۰۱۸ به عنوان اولین سریال اریجینال شبکه‌ی DC Universe پخش شد و فصل دوم آن در حال پخش است. داستان سریال در مورد ماجراجویی‌های «برنتون تویتس» در نقش «دیک گریسون»، «آنا دیوپ» در نقش «کوری آندرس»، «تیگان کرافت» در نقش «ریچل راث»، «رایان پاتر» ردر نقش «گارفیلد لوگان»، «کوران والترز» در نقش «جیسون تاد»، «کانر لزلی» در نقش «دانا تروی»، «مینکا کلی» در نقش «دون گرانجر»، «آلن ریچسون» در نقش هنک هال»، «چلسی زنگ» در نقش «رز ویلسون»، «چلا من» در نقش «جریکو»، «درو ون آکر» در نقش «آکولاد»، «ایسای مورالز» در نقش «دث‌استروک» و «ایان گلن» در نقش «بروس وین» است. در فصل دوم، قهرمانان می‌آموزند که چگونه باید در کنار هم با «دث‌استروک» مقابله کنند.

فصل سوم «تایتان‌ها» در ماه آگست منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید