news-background
news-background

فصل سوم سریال Mayans M.C ساخته می‌شود

در حالی که اپیزود پایانی از فصل دوم «باشگاه موتورسواران مایان» (Mayans M.C) سه شنبه شب روی ایر می‌رود، شبکه‌ی FX اعلام کرد که فصل سوم سریال را هم به تولید می‌رساند. در پی جدایی جنجالی «کرت ساتر» از سریال، «الگین جیمز» به عنوان شورانر در فصل جدید همکاری می‌کند. فصل سوم قرار است پاییز سا ۲۰۲۰ پخش شود.

«نیک گرد» مدیر اف‌اکس اینترتینمنت می‌گوید: «از اینکه داستان «مایان‌» را با همکاری فاکس ۲۱ و «الگین جیمز» در مقام شورانر ادامه می‌دهیم خوشحالیم. «کرت ساتر» از ابتدا جیمز را به عنوان همکار خود انتخاب کرده بود و جیمز نیز نقشی کلیدی در موفقیت سریال داشت و «مایان» را با این بازیگران، نویسندگان و عوامل بی‌نظیرش بر تجربه‌اش افزود.»

ساتر از مدت‌ها قبل تأکید کرده بود که سکان هدایت سریال را به جیمز خواهد سپرد. او آگست گذشته همزمان با آغاز پخش فصل دوم به هواداران گفت بود که از سریال فاصله می‌گیرد و این درام در مورد زندگی باشگاه موتورسواران لاتین تبار را به یک سفیدپوست واگذار نمی‌کند. اما ماه گذشته وقتی ساتر از پروژه اخراج شد شرایط تغییر کرد.

«باشگاه موتورسواران مایان» در سال ۲۰۱۸ پربیننده‌ترین سریال جدید شبکه‌های کابلی در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله شد و با آغاز فصل دوم در رتبه‌ی ششم پربیننده‌ترین سریال‌های فیلمنامه‌ای در سال ۲۰۱۹ قرار دارد. این سریال به صورت میانگین دارای ۴.۶ میلیون بیننده برای هر اپیزود در تمامی پلتفورم‌هاست.

«کرت ساتر» و «الگین جیمز» سریال «باشگاه موتورسواران مایان» را به عنوان یک پیش‌درآمد برای «فرزندان آنارشی» (Sons of Anarchy) خلق کردند. سریال حوادثی را روایت می‌کند که برای «ای‌زی» با بازی «جی‌دی پاردو» در مرز مکزیک و کالیفرنیا روی می‌دهد. او سعی دارد با برادرش «آنخل» با بازی «کلیتون کاردناس» دوباره پیوندی برقرار کند و حقیقت را در مورد مرگ مادرش کشف کند. از طرف دیگر پدر او با بازی «ادوارد جیمز اولموس» می‌خواهد فرزندش را به مسیر درست براند.

«سارا بولگر»، «مایکل اربی»، «کارلا باراتا»، «آنتونیو خارامیو»، «رائول مکس تورخیو»، «ریچارد کابرال»، «دنی پینو» و «امیلیو ریورا» دیگر بازیگران این سریال هستند. ساتر اخیراً گفته بود از الگین خواسته برای موفقیت سریال با کمک استودیو استعدادهای دیگری کشف کند و کار اصلی او اکنون این است که سریال را به ثبات برساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید