news-background
news-background

فصل دوم The Mandalorian: افشای نام «نوزاد یودا» و رونمایی از شخصیت آسوکا

[حاوی اسپویلر از اپیزود پنجم از فصل دوم «مندلوری»]

شخصیت محبوب «آسوکا تانو» با بازی «رزاریو داسن» با لایت‌سیبرهای سفید و روسری دندان-آکولی سرانجام در اپیزد سیزدهم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) که «جدای» نام داشت و توسط «دیو فیلونی» کارگردانی شده بود رونمایی شد. اما شاید مهم‌تر از آن – برای گروهی از هواداران «جنگ ستارگان» – فاش شدن نام واقعی «نوزاد یودا» بود.

در این اپیزود آسوکا ذهن «فرزند» را خواند تا متوجه شود که او زاده‌ی سیاره‌ی «کورسکانت» (Coruscant) و یکی از بازماندگان «جنگ‌های کلون» به نام «گروگو» (Grogu) است. آسوکا با بازی «رزاریو داسن» ۴۱ ساله فاش می‌کند که «گروگو» در یک معبد جدای واقع در شهر اصلی سیاره بزرگ شده، و پیش از آنکه در پایان «جنگ‌های کلون» و همزمان با به قدرت رسیدن «امپراطوری» و «دارث ویدر» مخفی شود، توسط استادان بسیاری تعلیم دیده. آسوکا به مندو با بازی «پدرو پاسکال» می‌گوید: «یک نفر او را از معبد بیرون می‌برد و بعد از آن چیزی به خاطر ندارد.»

هواداران «جنگ ستارگان» پس از رونمایی از نسخه‌ی لایو-اکشن آسوکا برای اولین بار و افشای نام واقعی «نوزاد یودا» در شبکه‌های اجتماعی را به آشوب کشاندند. یکی از هواداران در توییتر می‌نویسد: «فکر می‌کنم اپیزود سیزدهم محبوب‌ترین اپیزود من تا اینجا باشد. رزاریو داسن در نقش آسوکا تانو تقریباً نقص نداشت، امیدوارم که برگردد. تمام اپیزود حس و حال فیلم‌های کروساوا را داشت. فیلونی استاد است. نام فرزند/نوزاد یودا سرانجام مشخص شد، گروگو»

در اپیزود «جدای» که جمعه شب پخش شد، آسوکا و مندو علیه «مورگان السبث» شرور در کوروس جنگیدند و سبب شدند او موقعیت شخصیت ابرشرور و هم‌پیمان دارث ویدر، فرمانده ارشد «ثران» (Thrawn) افشا شود.

آسوکا به مندو توصیه می‌کند که برای جستجوی خویشاوندان «فرزند» به «تایتون» (Tython) برود، جایی که بقایای یک معبد باستانی جدای که ارتباطی مستقیم با نیرو دارد را خواهد یافت. آسوکا می‌گوید: «[گروگو] را روی یک تخته سنگ قابل رؤیت بر فراز کوهستان بگذار. سپس او مسیرش را انتخاب می‌کند. اگر به نیرو وصل شود، احتمال اینکه یک جدای حضورش را احساس کند و به جستجوی او بیاید وجود دارد.»

اپیزود چهاردم «مندلوری» ۴ دسامبر (۱۴ دسامبر) از شبکه‌ی دیزنی+ پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید