news-background
news-background

فصل دوم The End of The F***ing World ساخته می‌شود

نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل دوم سریال کمدی تلخ «آخر دنیای لعنتی» (The End of the F***ing World) را صادر کرد. این سریال نامزد امی از کتاب مصوری نوشته «چارلز فورسمن» اقتباس شده بود.

سریال «پایان دنیای لعنتی» با نویسندگی «چارلی کوول» یک قصه جاده‌ای توصیف شده با لحنی طنز. سریال ماجراجویی «جیمز» با بازی «الکس لاتر» و «آلیسا» با بازی «جسیکا باردن» را به تصویر کشید. دو نوجوانی که اولی یک بیمار روانی خود-خوانده بود و دومی دختر بدزبان و سرکشی که از زندگی ملال‌آور به ستوه آمده. دو نوجوان قصه برای جستجوی یک زندگی بهتر عازم سفر می‌شوند و همچنانکه ماجراجویی آشفته و افسارگسیخته آنان ادامه می‌یابد، چنین به نظر می‌رسد که جیمز و آلیسا بعضی خط قرمزها را پشت سر گذاشته و چاره‌ای ندارند جز اینکه تا جایی که ممکن است پیش بروند.

فصل اول این سریال متشکل از ۸ اپیزود کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای با همکاری نت‌فلیکس و چنل ۴ بریتانیا تولید شده بود و انتظار می‌رود فصل دوم آن هم از طریق همین دو شبکه عرضه شود.

کوول برای نگارش فیلمنامه فصل دوم بازخواهد گشت و «ماری فرگوسن»، «اد مک‌دونالد»، «اندی بیکر»، «جاناتان بوچانان» و «جاناتان اینتویسل» تهیه‌کنندگی آن را برعهده می‌گیرند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید