news-background
news-background

فصل دوم "چیزهای عجیب" در راه است

ماجراجویی های سریال "چیزهای عجیب" ادامه دارد. شبکه نتفلیکس با یک تریلر خبر تمدید این سریال برای فصل دوم در سال 2017 را تایید کرد. این سریال با موضوع ماورالطبیعه در فصل اول موفقیت بسیار خوبی داشت و جای تعجبی نبود که برای فصل دوم تایید شد. فصل دوم این سریال نه قسمت خواهد داشت در حالی که فصل اول آن با هشت قسمت به اتمام رسید. برادران دافر که مدیریت تولید این پروژه را در دست دارند پیرامون فصل دوم اذعان داشتند: "فصل دوم قرار است بسیار متفاوت باشد. بسیاری از مردم فصل اول را ترجیح خواهند داد و بسیاری دیگر فصل دو چون قرار موضوع یک عجیبتر و سیاه تر بشه."

داستان "چیزهای عجیب" در دهه 80 میلادی در شهر ساحلی لانگ ایلند اتفاق می افتد. پس از ناپدید شدن یک پسر جوان، تحقیقات برای پیدا کردن او آغاز میشود. خانواده، دوستان و پلیس محلی همگی درگیر معمای گم شدن این پسر هستند. اهالی شهر بعد از مدتی متوجه می شوند دولت، نیروهای ماورای طبیعی و یک دختر کوچک در گم شدن پسر دست داشته اند...

فصل نخست این سریال با نظر مثبت 95درصد منتقدین همراه بود و در مدت 35 روز 14 میلیون بار از نتفلیکس دانلود شد و عنوان سومین سریال پرمخاطب نتفلیک را به دست آورد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

برای دانلود فصل اول این سریال بر روی لینک کلیک کنید

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید