news-background
news-background

فصل دوم سریال Titans ساخته می‌شود

شبکه اینترنتی DC Universe که به تازگی توسط برادران وارنر آغاز به کار کرده، پیش از شروع پخش سریال «تایتان‌ها» (Titans) در تاریخ ۱۲ اکتبر، اعلام کرد که فصل دوم آن را خواهد ساخت. خبر تولید فصل دوم این سریال با نویسندگی «آکیوا گلدزمن»، «جف جانز» و «گرگ برلانتی»، در کامیک کان نیویورک منتشر شد.

در سریال «تایتان‌ها» که بر اساس کاراکتر‌های دی‌سی و در قالب ۱۱ اپیزود ساخته شده، بازیگرانی چون «برنتون توویتس»، «آنا دیاپ»، «تیگان کرافت»، «رایان پاتر»، «مینکا کلی» و «آلن ریچسون» به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال اکشن و ماجراجویانه، داستان گروهی از قهرمانان جوان به رهبری «ریچارد گریسون» یا رابین ملقب به «دیک» را روایت می‌کند که باید برای نجات سیاره، در کنار «استارفایر» (دیاپ)، «ریون» (کرافت)، «بیست بوی» (پاتر) و دیگران، «تایتان‌ها» را تشکیل می‌دهند. «تایتان‌ها» یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها در تاریخ کتاب‌های کامیک است.

خبر تولید فصل دوم در حالی منتشر می‌شود که هفته گذشته طبق قراردادی که میان نت‌فلیکس و برادران وارنر به امضاء رسید، اعلام شد که نت‌فلیکس این سریال را در دسترس مخاطبین خارج از آمریکا و نیز چین که نت‌فلیکس در آن کشور قابل مشاهده نیست قرار می‌دهد.

سریال «تایتان‌ها» در تاریخ ۱۲ اکتبر از طریق سرویس DC Universe منتشر می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۵۲

منتظریم . . .

نمایش اسپویل