news-background
news-background

فصل دوم سریال Stargirl ساخته می‌شود

سریال «استار‌گرل» (دانلود سریال Stargirl با لینک مستقیم) دی‌سی توسط شبکه‌ی CW ساخته خواهد شد. این شبکه سفارس ساخت فصل دوم این عنوان ابرقهرمانی با بازی «برک بسینجر» براساس شخصیت‌های دی‌سی را صادر کرده است. علاوه بر این، اپیزودهای جدید سریال به جای شبکه‌ی DC Universe در شبکه‌ی CW روی ایر می‌رود و یک روز بعد در پلتفرم‌های استریمینگ رایگان شبکه قرار می‌گیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به این ترتیب «استارگرل» که یک سریال اریجینال برای شبکه‌ی DC Universe به شمار می‌آمد به CW کوچ می‌کند. اولین فصل سریال از سوی سرویس دیجیتال DC Universe سفارش ساخت دریافت کرده بود. پاییز گذشته CW امتیاز پخش «استارگرل» را خریداری کرد و پس از شبکه‌ی اصلی آن را روی ایر می‌برد. این سریال عملکرد قابل‌تحسینی در پلتفرم‌های دیجیتال داشته و بینندگان زیادی را جذب کرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

از این پس، سریال «استارگرل» از طریق DC Universe منتشر نخواهد شد. این شبکه هنوز سریال‌های اریجینال دیگری چون «تایتان‌ها» (دانلود سریال Titans با لینک مستقیم) و «دوم پاترل» (دانلود سریال Doom Patrol با لینک مستقیم) را می‌سازد و همزمان با HBO Max روی ایر می‌برد.

داستان سریال «استارگرل» در مورد نوجوانی به نام «کورتنی ویتمور» است که با همکاری گروهی از قهرمانان می‌خواهند شخصیت‌های شرور گذشته را متوقف کنند. این درام بر روی شخصیتی تمرکز می‌کند که آغازگر دوران نویسندگی «جف جانز» در عرصه‌ی کتاب‌های کامیک بود. او این شخصیت را در سال ۱۹۹۹ با الهام از کشته شدن خواهرش در یک سانحه‌ی هوایی خلق کرد.

دیگر بازیگران سریال «لوک ویلسون»، «امی اسمارت»، «انجلیکا واشینگتن»، «کامرون جلمن»، «تری رومانو»، «جیک آستین واکر»، «هانتر سانسون»، «مگ دی‌لیسی»، «نیل جکسون» و «کریستفر جیمز بیکر» بودند. «ملیسا کارتر» شورانر سریال است و به همراه جانز و «گرگ برلانتی» در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت می‌کند. «استارگرل» در استودیوهای «برلانتی پروداکشن» و «برادران وارنر» به تولید رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید