news-background
news-background

فصل دوم سریال See پربیننده‌ترین درام اپل تی‌وی‌+ شد

 

فصل دوم سریال پسا-آخرالزمانی «دیدن» (See) با بازی «جیسون موموآ» شروع قدرتمندانه‌ای در اپل تی‌وی+ داشته و به پربیننده‌ترین فصل سریال‌های درام این شبکه از فصل دوم به بعد تبدیل شده است. طبق معمول شبکه‌های استریم ویدیو، اپل آمار دقیق بینندگان فصل دوم را منتشر نکرده اما بینندگان این فصل نسبت به شروع فصل اول تا ۳۰ درصد در ایالات متحده افزایش پیدا کرده‌اند.

سه قسمت اول «دیدن» در سال ۲۰۱۹ به صورت همزمان پخش شده بود، اما همه اپیزودهای فصل دوم به صورت هفتگی روی ایر می‌روند. اپل آمار مشترکین سرویس استریمینگ خود را نیز برخلاف دیزنی+ و نت‌فلیکس فاش نکرده و به همین علت معلوم نیست وسعت دنیای اپل تی‌وی+ تا چه حد نسبت به پاییز سال ۲۰۱۹ رشد پیدا کرده است.

انتظار می‌رود با پخش فصل دوم سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) «جنیفر انیستون» رکورد سریال «دیدن» شکسته شود. پخش این سریال ۱۷ سپتامبر آغاز خواهد شد.

«جیسون موموآ» ستاره‌ «بازی تاج‌وتخت» و «آکوامن» در نقش «بابا واس» بازی می‌کند، پدر نوزادهای دوقلویی که توان دیدن دارند. او باید از قبیله‌اش در مقابل ملکه‌ای که می‌خواهد دوقلوها را از بین ببرد محافظت کند. در فصل اول سریال، «آلفری وودارد» در نقش «پاریس»، رهبر «بابا واس» ظاهر شد. «سیلویا هوکس»، «نستا کوپر»، «آرچی مدکو»، «یادیرا گوئورا-پریپ»، «هرا هیلمار» و «کریستین کامارگو» دیگر بازیگران اپیزودهای ابتدایی «دیدن» بودند. پیش‌تر گزارش شده بود که «دیو باتیستا» در فصل دوم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

نویسندگی «دیدن» به «استیون نایت» سپرده شد و کارگردانی آن به «فرانسیس لارنس». طبق اعلام اپل، بعضی از بازیگران سریال نابینا یا کم‌بینا بوده‌اند. «جاناتان تروپر» به عنوان شورانر فصل جدید انتخاب شده که در کنار نایت، لارنس و «پیتر چرنین» از تهیه‌کنندگان اجرایی هم خواهد بود.

  تریلر فصل دوم See: ورود «جیسون موموآ» و «دیو باتیستا» به میدان نبرد

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید