news-background
news-background

فصل دوم سریال Raised By Wolves ساخته می‌شود؛ United We Fall کنسل شد

شبکه‌ی HBO Max سفارش ساخت فصل دوم سریال علمی-تخیلی «گرگ پرورده» (دانلود سریال Raised By Wolves با لینک مستقیم) را صادر و اعلام کرد که این مجموعه یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های اریجینال شبکه بوده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی استریمینگ وارنرمیدیا در حالی سفارش ساخت فصل دوم سریال را صادر می‌کند که چند هفته از آغاز پخش آن در تاریخ ۳ سپتامبر می‌گذرد. این کمپانی می‌گوید سریال آمار بینندگان سریال در هفته‌ی دوم تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

داستان سریال «گرگ پرورده» در مورد دو ربات است که وظیفه دارند از کودکان بشر بر روی یک سیاره‌ی مرموز محافظت کنند. در حالی که کلونی انسان‌ها به علت اختلافات مذهبی در آستانه‌ی فروپاشی است، ربات‌ها متوجه می‌شوند که مدیریت عقاید انسان وظیفه‌ای است بسیار دشوار. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«ریدلی اسکات» تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال است و دو اپیزود اول آن را کارگردانی کرده تا برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی یک عنوان تلویزیونی آمریکایی نشسته باشد. «آرون گازیکوفسکی» خالق سریال و «آماندا کالین» در نقش «مادر»، «ابوبکر سلیم» در نقش «پدر»، «وینتا مک‌گراث»، «جوردن لاکرن»، «ماتیاس وارلا»، «فلیکس جیمسن»، «ایتان هازارد» و «تراویس فیمل» از جمله بازیگران فصل اول بودند.

این مجموعه محصول کمپانی «اسکات فری» اسکات است و «مارک هافمن»، «آدام کولبرنر»، «دیوید زاکر» و «جوردن شیهان» تهیه‌کنندگان اجرایی آن بودند.

اسکات می‌گوید: «منی که از معتقدین به تبلیغات هستم، از کمپین بازاریابی فوق‌العاده اچ‌بی‌او مکس برای سریال که وعده‌ی داستانی جاه‌طلبانه را به شکلی ملموس و برانگیزاننده می‌داد و فصل اول سریال ما را به عنوانی تبدیل کرد که دیدنش ضروری است شگفت‌زده شدم. [...] حتی خوشحال‌تریم که مخاطبین مشتاقانه واکنش نشان دادند. ما از حالا «لایه‌های» فصل دوم را طراحی می‌کنیم، و آرون ساختار کلی چیزی را شکل می‌دهد که به نظر ما فصل درخشان و الهام‌بخش دیگری خواهد بود.»

شبکه‌ی ABC روز گذشته اعلام کرد که فصل دوم سریال کمدی خانوادگی «با هم سقوط می‌کنیم» (دانلود سریال United We Fall با لینک مستقیم) با بازی «ویل ساسو» و «کریستینا ویدال-میچل» را تولید نمی‌کند. پخش این سریال از ۱۵ ژوئیه آغاز شده و قسمت پایانی فصل اول آن ۲۶ آگست روی ایر رفته بود. کنسل شدن این سریال نشان می‌دهد که چرا استودیوی سونی تله‌ویژن تمایلی به همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای که طبق مدل سنتی پخش عمل می‌کنند ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید