news-background
news-background

فصل دوم سریال Punisher در ماه ژانویه ۲۰۱۹ منتشر می‌شود

نت‌فلیکس شب گذشته فهرست آثاری که در ماه ژانویه عرضه می‌کند را منتشر کرد و بر همین اساس دریافتیم که فصل دوم سریال «پانیشر» (The Punisher) در ماه آینده‌ در دسترس قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که برای دیدن ادامه‌ی ماجراجویی‌های «فرانک کسل» لازم نیست بیشتر از یک ماه دیگر منتظر بمانیم.

با توجه به کنسل شدن سریال‌های محبوب نت‌فلیکس از جمله «مشت آهنین» (Iron Fist)، «لوک کیج» (Luke Cage) و «دردویل» (Daredevil) که آغازگر همه‌ی سریال‌های مارول در شبکه بود، هیچ بعید نیست که اندکی پس از انتشار فصل دوم، مسئولین شبکه خبر کنسل شدن «پانیشر» را هم اعلام کنند.

«پانیشر» و «جسیکا جونز» تنها سریال‌های باقی‌مانده‌ی مارول در نت‌فلیکس هستند و فصل جدید هر دو عنوان آماده‌ی انتشار است. انتظار می‌رود به دنبال پایان یافتن روابط مارول و نت‌فلیکس، «پانیشر» و «جسیکا جونز» هم پس از پخش فصول بعدی کنسل شوند.

طبق شنیده‌ها، اختلافات دو شرکت باید بعد از درخواست نت‌فلیکس برای تغییر در مفاد قرارداد پخش تلویزیونی سریال‌های مارول شکل گرفته باشد. این شبکه‌ی اینترنتی در پی کاهش تعداد اپیزودهای سریال‌های مارول به شش تا هشت اپیزود بود و با مخالفت دیزنی مواجه شد. در حال حاضر تولید سریال‌های اوریجینال برای نت‌فلیکس سودآورتر است، اما آن‌ها تمایلی هم برای از دست دادن سریال‌های پربیننده‌ای چون «دردویل» نداشتند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید