news-background
news-background

فصل دوم سریال Perry Mason ساخته می‌شود

شبکه‌ی HBO سفارش ساخت فصل دوم سریال «پری میسون» (دانلود سریال Perry Mason با لینک مستقیم) را صادر کرد. «فرانچسکا اورسی» نایب رئیس شبکه ساخته شدن فصل جدید سریال را در حالی به تأیید رسانده که تنها پنج اپیزود از فصل اول روی ایر رفته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«پری میسون» داستانی در مورد یک کارآگاه خصوصی با بازی «متیو رایس» روایت می‌کند که به سختی روزگار می‌گذراند و خاطرات جنگ در فرانسه و تأثیرات ازدواجی ناموفق او را رها نمی‌کنند. در این سریال «جان لیتگو» نقش وکیلی به نام «ای.بی. جاناتان»، «جولیت رایلنس» نقش «دلا استریت» منشی جاناتان، «تاتیانا ماسلنی» در نقش «خواهر آلیس مک‌کیگان»، ‌رهبر کلیسای جماعت ربانی، و «شی ویگان» در نقش «پیت استریکلند» مشتری میسون بازی می‌کنند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اورسی می‌گوید: «همکاری با گروه سازندگان فوق‌العاده بااستعداد «پری میسون» مسیر هیجان‌انگیزی بود. مخاطبین هر هفته از بازگشت به دهه‌ی ۱۹۳۰ لس‌آنجلس به وجد آمدند و ما خوشحالیم که فصل دوم سریال را می‌سازیم.»

فصل اول «پری میسون» یک ماه قبل با ۱.۷ میلیون بیننده برای اپیزود اول در تمامی پلتفرم‌ها عملکرد قدرتمندانه‌ای داشت. این آمار با اپیزود آغازین فصل سوم «وست‌ورلد» (دانلود سریال Westworld با لینک مستقیم) برابری می‌کند و از رکورد ۱.۵ میلیون بیننده‌ اپیزود اول «واچمن» (دانلود سریال Watchmen با لینک مستقیم) و ۱.۲ میلیون بیننده‌ اپیزود اول «بیگانه» (دانلود سریال The Outsider با لینک مستقیم) پیشی می‌گیرد.

«رابرت داونی جونیور» یکی از تهیه‌کنندگان «پری میسون» است و «رولین جونز» و «ران فیتزجرالد» بر اساس شخصیتی که توسط «ارل استنلی گاردنر» خلق کرده فیلمنامه‌ی سریال را به نگارش درآوردند. رایس اخیراً در مورد این شخصیت به ورایتی گفته بود:‌ «چیزی که موجب رشد او می‌شود حس عدالت‌خواهی است. در گذشته به واسطه‌ی عملی خائنانه و ناعادلانه با اتفاقات ناگوار عظیمی سر و کار داشته. این حس به نحوی به ستاره‌ی قطبی [راهنمای] او تبدیل شده.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید