news-background
news-background

فصل دوم سریال Mayans MC تولید می‌شود

شبکه FX شب گذشته اعلام کرد که به تولید سریال «باشگاه موتوسواران مایان‌ها» (Mayans MC) ادامه می‌دهد. این شبکه کابلی فصل دوم اسپین‌آف سریال «فرزندان آنارشی» (Sons of Anarchy) را به دنبال ثبت آمار بینندگان بالای آن خواهد ساخت. این خبر درحالی منتشر شده که ۴ اپیزود از فصل ۱۰ اپیزودی اول «مایان» پخش شده است.

پخش سریال «باشگاه موتورسواران مایان‌ها» از تاریخ ۴ سپتامبر امسال آغاز شد و تاکنون با هر قسمت به صورت میانگین در همه پلتفورم‌ها ۸.۲ میلیون بیننده را به خود جذب کرده و همچنین در میان مخاطبین مرد ۱۸ تا ۳۴ ساله و ۱۸ تا ۴۹ ساله شبکه‌های کابلی پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی بوده است.

در مورد تاریخ پخش فصل دوم سریال در سال ۲۰۱۹ و یا تعداد اپیزودهای آن خبری منتشر نشده اما انتظار می‌رود که فصل دوم هم به مانند فصل اول در قالب ۱۰ اپیزود و در پاییز روی ایر برود.

«کرت ساتر» خالق و نویسنده «فرزندان آنارشی» می‌گوید: «داستان سریال «مایان‌ها» از «فرزندان آنارشی» سرچشمه می‌گیرد، اما کسانی که آن سریال را ندیده‌اند بدانند که «مایان‌ها»‌ روایت مستقل خود را دارد.»

فصل اول «مایان‌ها» نوامبر آینده به پایان می‌رسد. «جی‌دی پاردو»، «کلیتتون کاردناس»، «ادوارد جیمز اولموس»، «سارا بولگر»، «مایکل اربی»، «کارلا باراتا»، «دنی پینو» و «امیلیو ریورا» بازیگران این سریال‌اند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۲۱

کورت ساتر هیچوقت کارشو نصفه ول نمیکنه ، آخرای فصل سوم سانز هم آمار بیننده ها کم شد ولی ساتر باز هم سریالو ادامه داد، در کل خالق سریال یا همون کورت ساتر هیچوقت بخاطر ریزش چنتا بیننده چیزی که نوشته رو رها نمیکنه چون نبوق نوشتن داره و میتونه مخاطب جذب کنه

نمایش اسپویل