news-background
news-background

فصل دوم سریال آلمانی Biohackers و Selena + Chef «سلینا گومز» ساخته می‌شود

شبکه‌ی HBO Max اعلام کرد که فصل دوم سریال «سلینا + سرآشپز» (دانلود سریال Selena + Chef با لینک مستقیم) با اجرای «سلینا گومز» را به تولید می‌رساند. بنابراین خواننده‌ی پاپ در فصل دوم به طبخ خوراک‌های خوش‌گوار و چالش‌برانگیز در خانه‌اش ادامه خواهد داد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

گومز می‌گوید: «آموختن از بعضی از بهترین سرآشپزهای دنیا مهارت‌های آشپزی مرا بسیار بالا برده اما هنوز چیزهای زیادی برای آموختن وجود دارد. تمایل دارم در فصل دوم دوباره خودم را به چالش بکشم.»

در این سریال آشپزی بدون فیلمنامه، گومز خوراک‌های مختلفی را تهیه می‌کند، در حالی که چند سرآشپز توانا به شکل مجازی او را راهنمایی می‌کنند. در «سلینا + سرآشپز» که در ماه آگست از شبکه‌ی HBO Max روی ایر رفته بود، گومز با اساتید آشپزی از جمله «آنتونیا لوفاسو»، «روی چوی»، و «تانیا هالند» همکاری کرد. گومز در فصل دوم با اساتید جدیدی همکاری می‌کند. «سلینا + سرآشپز» با شیوع ویروس کرونا از راه دور ضبط شد. سازندگان برای فیلمبرداری دوربین‌ها را درون منزل گومز مستقر و از خارج از محیط آنان را هدایت کردند.

گومز پیش‌تر گفته بود: «[این سریال] فرصتی بود برای خلق چیزی که لبخند به لب مردم آورد.» او این سریال را از به‌واسطه‌ی کمپانی «جولای مون» خود تولید کرده است.

شبکه‌ی نت‌فلیکس هم ساعاتی پیش اعلام کرد که فصل دوم سریال اریجینال و آلمانی زبان «بایوهکرز» (دانلود سریال Biohackers با لینک مستقیم) را تولید می‌کند. این سریال ۲۰ آگست از این پلتفرم منتشر شده بود و داستانی در مورد یک تکنولوژی بایوهک انقلابی در یکی از دانشکده‌های آلمان و دانشجوی مرموزی با بازی «لونا ودلر» را بازگو می‌کند. فیلمبرداری فصل دوم در فرایبورگ و مونیخ انجام خواهد شد.

«بایوهکرز» به نویسندگی و کارگردانی «کریستین دیتر» ساخته شده که یک فیلمساز آلمانی است اما سابقه‌ی کارگردانی «داکوتا جانسون» و «ریبل ویلسون» در فیلم «آموزش مجرد بودن» (دانلود فیلم How to Be Single با لینک مستقیم) را دارد. دیتر می‌گوید: «ادامه‌ی «بایوهکرز» فوق‌العاده است. از لحاظ مضمون، فصل دوم با مشکلات اخلاقی پیرامون بایوهک و مهندسی ژنوم سر و کار دارد.»

«تیم تراخته» دیگر کارگردان سریال نیز برای فصل دوم بازخواهد گشت. آلمان در سال‌های اخیر سریال‌های «تاریک» (دانلود سریال Dark با لینک مستقیم) و «ناراست‌کیش» (دانلود سریال Unorthodox با لینک مستقیم) را برای نت‌فلیکس ساخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید