news-background
news-background

فصل دوم انیمیشن Duncanville ساخته می‌شود؛ تاریخ پخش فصل یازدهم Archer به تعویق افتاد

شبکه‌ی فاکس سفارش ساخت فصل دوم سریال انیمیشن کمدی «دانکنویل‌» (دانلود سریال Duncanville با لینک مستقیم) را صادر کرد. این سریال به تهیه‌کنندگی «ایمی پولر» و استودیوی «پیپر کایت» او، «مایک اسکولی» و همسرش «جولی اسکوری» نویسنده و تهیه‌کنندگان «سیمپسون‌ها» در استودیوهای یوینورسال تله‌ویژن و فاکس قرن بیستم تولید شده است.

«دانکنویل» به سریال انیمیشن جدید دیگر شبکه «زنده باد خانواده‌ی هارت‌» (Bless the Harts) می‌پیوندد که اخیراً سفارش تولید فصل دوم را دریافت کرده است. فاکس در چند سال گذشته شمار انیمیشن‌های خود را کاهش داده و در حال حاضر پنج عنوان را روی ایر می‌برد: عناوین قدیمی‌تر «سیمپسون‌ها»، «مرد خانواده» (Family Guy)، و «برگر باب» (Bob’s Berger) و دو سریال جدید «دانکنویل» و «زنده باد خانواده‌ی خارت». در فصل تلویزیونی آینده نیز دو عنوان جدید به فاکس اضافه خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

انیمیشن یکی از حوزه‌هایی فیلمسازی است که در حین شیوع ویروس کرونا همچنان در حال فعالیت‌ است. پروداکشن این عناوین از راه دور انجام می‌شود بنابراین امکان پخش فصل جاری و سفارش فصل جدید وجود دارد. «مایکل تورن» مدیر فاکس اینترتینمنت می‌گوید: ««دانکنویل» یک اثر فوق‌العاده‌ی دیگر به بلوک انیمیشن یکشنبه‌های ماست. ایمی، مایک و جولی و استودیو‌های قرن بیستم و یونیورسال همکاران بی‌نظیر ما بوده‌اند. از عوامل صداپیشه‌ی سریال شامل تای، ریکی، بتسی، یاسر، زک، جوی، رشیدا، و ویز نیز قدردانی می‌کنیم.»

«دانکنویل» در شبکه‌ی فاکس آمار بینندگان متوسطی به جای گذاشته اما در پلتفرم‌های دیجیتال عملکرد بسیار بهتری داشته است. اپیزودهای سریال تاکنون به صورت میانگین ۲.۳ میلیون بیننده را در پلتفرم‌های مختلف به خود جذب می‌کند و پربیننده‌ترین عنوان انیمیشن جدید فاکس در فصل جاری در شبکه‌های استریمینگ شناخته شده است.

داستان «دانکنویل» در مورد پسر ۱۵ ساله‌ی به شدت خیال‌بافی به نام دانکن با صداپیشگی «ایمی پولر» است. دانکن در رؤیاهایش ثروت، آزادی، اتوموبیل، و زن را می‌بیند اما در واقعیت جز پسری بی‌پول که باید از خواهر کوچک‌ترش مراقبت کند و با اتوموبیل مادرش سفر کند نیست. او پسری استثنایی نیست، اما قوه‌ی تخیل دیوانه‌واری دارد. پولر در نقش مادر دانکن هم صداپیشگی می‌کند. دیگر صداپیشگان سریال شامل «تای بارل» در نقش پدر دانکن، «ریکی لیندهوم»، «بتسی سودارو»، «یاسر سلتر»، «زک چری»، «رشیدا جونز» و «ویز خلیفا» می‌شود.

شبکه‌ی FX نیز اعلام کرد که پخش فصل یازدهم سریال برنده امی «آرچر» (دانلود سریال Archer با لینک مستقیم) با تأخیر مواجه خواهد شد. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای گفت که اپیزود اول فصل جدید این سریال انیمیشن برخلاف اعلام قبلی در تاریخ ۶ می پخش نمی‌شود. تولید «آرچر» علی‌رغم شیوع ویروس کرونا ادامه داشت اما روند پروداکشن آن با مشکلاتی مواجه شده و امکان پخش اپیزود اول در تاریخ ۶ می وجود ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید