news-background
news-background

فصل جدید Creepshow و Fate: The Winx Club ساخته می‌شود؛ تاریخ پخش فصل دوم Godfather of Harlem مشخص شد

شبکه Shudder اعلام کرد که فصل سوم سریال «کریپ‌شو» (Creepshow) را به تولید می‌رساند. این شبکه فصل سوم را در قالب شش اپیزود می‌سازد و اواخر سال ۲۰۲۱ روی ایر می‌برد. در فصل سوم «ایتان امبری» و «اندرو بچلور» نقش‌های کوتاهی بازی می‌کنند. فصل دوم «کریپ‌شو» آوریل گذشته از Shudder و AMC+ روی ایر رفته بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مرلین منسون»، «الی لارتر»، «ایمان بنسون»، «رایان کوانتن»، «باربارا کرمپتون»، «دنیس کراسبی»، «سی. توماس هاول»، «برکین مایر»، «کوین دیلون» و «اریک ادلستین» از جمله بازیگران فصل دوم بودند. «کریپ‌شو» از فیلمی به همین نام اثر «جورج ای. رومرو» در سال ۱۹۸۲ ساخته شده و «اریک وودز»، «استن اسپرای»، «جف هالند» و رابرت و جیمز دودلسون از جمله تهیه‌کنندگان آن بوده‌اند. سازندگان سریال «کریپ‌شو» این ماه اعلام کردند که نقش «مریلین منسون» را پس از مطرح شدن اتهامات بدرفتاری علیه او توسط «ایوان ریچل وود» حذف خواهند کرد.

شبکه‌ی نت‌فلیکس نیز به‌تازگی اعلام کرده است که فصل دوم سریال «سرنوشت: حماسه وینکس» (Fate: The Winx Saga) با بازی «ابیگیل کوون» را در قالب هشت اپیزود می‌سازد. داستان این سریال در مورد پنج نوجوان است که در مدرسه‌ی جادوگری باید به کار گیری قدرت‌های جادویی را فرابگیرند و با هیولاهایی که هستی‌شان را تهدید می‌کنند بجنگند.

فصل اول «سرنوشت» ۲۲ ژانویه گذشته از نت‌فلیکس پخش شده بود. فیلمبرداری فصل دوم بنابر اعلام شبکه قرار است امسال در ایرلند انجام و بازیگران بیشتری به پروژه ملحق شوند. «برایان یانگ» که سابقه‌ی کار بر روی «خاطرات خون‌آشام» (The Vampire Diaries) را دارد، شورانر این سریال است.

شبکه‌ی Epix اعلام کرده است که فصل دوم سریال «پدرخوانده هارلم» (Godfather of Harlem) را ۱۸ آوریل روی ایر می‌برد. این سریال به نویسندگی «کریس برانکاتو» و «پل اکستین» داستانی در مورد جنایت‌کار بدنام «بامپی جانسون» با بازی ویتاکر روایت می‌کند که در اوایل دهه‌ی ۱۹۶۰ به دنبال گذراندن ۱۱ سال حبس از زندان آزاد شد. خیابان‌های شهر نیویورک در آن سال‌ها به کنترل ایتالیایی‌تباران درآمده بود و بامپی باید سعی می‌کرد دوباره فرماندهی خانواده‌ی جنایت‌کارش را به دست می‌گرفت. «پدرخوانده‌ی آمریکایی» جنایات زیرزمینی را با جنبش‌های حقوق شهروندی در یکی از حساس‌ترین دوران تاریخ آمریکا درهم می‌آمیزد.

در فصل اول سریال «وینسنت دی‌اونافریو»، «ایلفنش هادرا»، «نایجل تاچ»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، «لوسی فرای»، و «کلوین هریسون جونیور» ایفای نقش کردند. «پدرخوانده‌ی هارلم» در استودیوهای ای‌بی‌سی سیگنچر به تولید رسید که بخشی از استودیوهای تلویزیونی دیزنی است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید