news-background
news-background

فصل جديد سريال سوپرنچرال با دشمناني آشنا

  توجه: این خبر حاوی داستان هایی از فصل دوازدهم سریال «سوپرنچرال» است.

شاید همه آن هایی که اهل دیدن سریال باشند و کمی هم به دنیای ترس علاقه داشته باشند نام آشنای سریال «سوپرنچرال» برای شان خوشایند باشد. این سریال در زمانی که المان های ترس در سریال ها رو به انقراض بودند درهای تازه ای به روی دوست داران ژانر وحشت گشود. در کامیک کان امسال، «Andrew Dabb» برای فصل 13 ام سریال «سوپرنچرال» دشمنان جدیدی معرفی کرد. او عنوان کرد که دشمن بزرگ فصل سیزدهم کسی است که برادران وینچستر با آن آشنا هستند. فصل دوازدهم این سریال نه تنها مرگ کاستیل «Misha Collins» را شامل می‌شد بلکه معلوم شد که لوسیفر یک پسر دارد. فرض ما این است که پسر لوسیفر در فصل بعدی دیده خواهد شد. اما با توجه به توضیحات تولید کننده او تنها دشمن این فصل نخواهد بود.

داستان این سریال روایتگر دو برادر به نام های سم و دین است که به شکار، روح ها و موجودات شیطانی مشغول هستند و داستان ها و موضوعات متفاوتی از اطرافیان و گذشته شان آنها را درگیر کرده است.

گذشته بر این تولید کننده در مورد آنتاگونیست در فصل سیزدهم صحبت کرد. بنابراین داب که دستیار اجرایی فصل قبل بوده است، در حین صحبت با تی وی لاین حقایق بیشتری را ارائه داده است. این حقایق موجب به وجود آمدن چند تئوری شده است.

دب گفت: فرزند لوسیفر، جک، بزرگ ترین تهدیدی نیست که آن ها با آن رو به رو هستند. وقتی پرسیدند که چه کسی آن دشمن آشناست او گفت: او قدیمی.. بیاید بگوییم دوست قدیمی است که سال ها دیده نشده است. او ادامه داد که دشمن مرد است و از جهان متناوب آمده است. منظورش کدام جهان متناوب است؟ از او پرسیده شد که مایکل دشمن آینده است؟ شاید یکی از آن ها باشد.

طرفداران به نظریاتی رسیده اند. از جمله اینکه تمام مشکلات سم «Jared Padalecki» و دین «Jensen Ackles» تقصیر این دشمن جدید در فصل آتی خواهد بود. هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد اما مایکل حدس بسیار خوبی است. او نشان شپرد دارد که شاید نشان دهد نتواند به عنوان یک دشمن دوباره به سریال بازگردد.

در این میان راجع به عاقبت این داستان و فراز و فرود های آن می‌ توان حدس و گمان بسیاری زد اما چیزی که مشخص است این نکته می باشد که باید منتظر ماند تا با شروع فصل سیزدهم داستان اصلی برملا شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید