news-background
news-background

فریاد «الله اکبر» مخاطبین Joker در یکی از سینماهای فرانسه را به وحشت انداخت

مردی که در سالن نمایش «جوکر» (Joker) در پاریس فریاد «الله اکبر» سر داده و یکشنبه شب سینماروها را به هراس انداخته بود توسط پلیس دستگیر شد. «پاریزین» گزارش داده بود که یک مرد ۳۴ ساله در سینمای «گرند رکس» دستگیر شده و تحت بازجویی قرار دارد.

به گفته‌ی شاهدان عینی، این مرد ابتدا فریاد می‌زند که فیلم سیاسی است و مخاطبین را به خنده می‌اندازد. اما دیری نمی‌گذرد که خریداران بلیت از او می‌خواهند که «خفه شود» و همین مسئله برخی را نگران می‌کند.

این مرد پس از آنکه فیلم را سیاسی می‌خواند، بلند می‌شود، دستش را روی سینه‌اش می‌گذارد و فریاد «الله اکبر» سرمی‌دهد. شاهد به «پاریزین» می‌گوید مردم از این اقدام او به هراس می‌افتند و به سرعت از سالن خارج می‌شوند. یکی دیگر از شاهدان می‌گوید مردم از صندلی‌ها بالا می‌رفتند تا هرچه زودتر خود را به بیرون از سالن سینما برسانند و چندین نفر زیر پا لگد شدند.

اگرچه مظنون متواری می‌شود، اما پلیس او را از طریق گوشی موبایلش که در سالن به جا مانده بود ردیابی می‌کند. «پاریزین» گزارش داده است که برخی از مخاطبین در سالن مانده و فیلم را تا انتها تماشا کرده‌اند. اوایل ماه اکتبر نیز رفتارهای مشکوک یک مرد در سالن نمایش «جوکر» در «لانگ بیچ» تنش ایجاد کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۳۰

دهنش سرویس ?

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۲۰

عاشق اونایی ام که موندن فیلمو تا آخر دیدن

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۵۵

الله اکبر از جوکر قویتره :))))))

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۱۷

:))) :)))

نمایش اسپویل