news-background
news-background

فروش Happy Death Day از 100 میلیون دلار عبور کرد

روزهای خوش یونیورسال و استودیوی «بلوم‌هاوس» با گذر فیلم «Happy Death Day» از مرز 100 میلیون دلار همچنان ادامه دارد. نتیجه‌ی آخرین همکاری یونیورسال و «جیسون بلوم» متخصص تولید فیلم‌های کم‌خرج، با احتساب درآمدهای روز چهارشنبه به فروش داخلی 55.5 میلیون دلاری و فروش جهانی 44.6 میلیون دلاری فیلم انجامیده است.

«Happy Death Day» به کارگردانی «کریستوفر لندون» سومین فیلم اوریجینال استودیوی بلوم‌هاوس در سال 2017 است. این فیلم به آثار کم‌خرج و پرفروش «Split» و «برو بیرون» (Get Out) می‌پیوندد که امسال در سراسر دنیا به ترتیب 278.3 و 253.4 میلیون دلار فروختند. فیلم «برو بیرون» روز گذشته موفق شد پنج نامزدی «ایندیپندنت اسپریت» (فیلمسازان مستقل) را به خود اختصاص دهد.

هر سه فیلم ذکر شده در هفته اول اکران توانستند در رتبه اول جدول فروش جای بگیرند و روی هم رفته 630 میلیون دلار درآمدزایی کنند. «Happy Death Day » نهمین فیلم بلوم‌هاس است که موفق می‌شود افتتاحیه خود را با صدرنشینی پشت سر بگذارد.

فیلم «Happy Death Day » با فیلمنامه‌ای از «اسکات لابدل»، سرگذشت دانشجویی با بازی «جسیکا روث» را روایت می‌کند که در روز تولدش به قتل می‌رسد و تا هنگامی که هویت قاتل خویش را تشخیص ندهد باید در همان روز بمیرد و زنده شود.

اکران این فیلم در کشور کره جنوبی 7.5 میلیون دلار، در برزیل 4.3 میلیون دلار و در بریتانیا 3.7 میلیون دلار فروش داشته است. پروژه بعدی یونیورسال و بلوم‌هاوس فیلم « Insidious: The Last Key » است که 5 ژانویه 2018 روی پرده خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۵۹

وای بی صبرانه منتظرم بیاد

نمایش اسپویل