news-background
news-background

فرصت دیدار با عوامل Friends و حضور در محل فیلمبرداری ویژه‌برنامه برای هواداران فراهم شد

هواداران سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) امسال فرصت دیدار با عوامل و حضور در محل فیلمبرداری ویژه‌برنامه‌‌ای که قرار است از HBO Max پخش شود را خواهند داشت. بازیگران سریال روز دوشنبه اعلام کردند افرادی که به کمپین «همه در چالش» (All In Challenge) مبالغی را اهدا کنند می‌توانند فرصت دیدار با آن‌ها را داشته باشند.

یک برنده‌ی خوش‌شانس به همراه پنج نفر از دوستانش می‌تواند در محل فیلمبرداری ویژه‌برنامه‌ای که برای اولین بار بازیگران را گرد هم می‌آورد، با «لیزا کودرو»، «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «مت له‌بلانک»، «متیو پری» و «دیوید شوییمر» ملاقات کند. آن‌ها این امکان را خواهند داشت که از استودیوی برادران وارنر دیدار کنند و با بازیگران سریال در «سنترال پرک» قهوه‌ای بنوشند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ویژه‌برنامه‌ی دیدار مجدد عوامل «دوستان» قرار بود اواسط ماه مارس فیلمبرداری شود، اما تولید آن به دنبال شیوع ویروس کرونا به ماه می‌ در خوش‌بینانه‌ترین حالت موکول شد. تاریخ دقیق فیلمبرداری پروژه هنوز اعلام نشده است. شبکه‌ی HBO Max مکس قرار است ۲۷ می (۷ خرداد ماه ۱۳۹۹) راه‌اندازی شود. وارنرمیدیا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار پرداخت کرد تا سریال «دوستان» را برای مشترکین HBO Max عرضه کند.

ورایتی پیش‌تر گزارش داده بود که هر یک از ستارگان سریال برای این ویژه‌برنامه دست کم ۲.۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶

ایول

نمایش اسپویل