news-background
news-background

چرا به دنیا آمدن فرزند «مکالی کالکین» و «برندا سونگ» هواداران را غافلگیر کرد؟

دو ستاره‌ی سابق هالیوود اولین فرزندشان را به دنیا آوردند.

 

«برندا سونگ» و «مکالی کالکین» که در سنین کودکی برای بازی در «زندگی باشکوه زک و کودی» (The Suite Life of Zack & Cody) و «تنها در خانه» (Home Alone) به شهرت رسیدند، دوشنبه این هفته اعلام کردند که اولین فرزندشان را به دنیا آورده‌اند و کاربران شبکه‌های اجتماعی را شگفت‌زده کردند. آن‌ها به احترام خواهر فقید کالکین نام فرزندشان را داکوتا گذاشته‌اند.

«پیپل» گزارش داده است که این زوج سلبریتی از سال ۲۰۱۷ با یکدیگر زندگی می‌کنند، اما به دنیا آمدن فرزند آن‌ها بهت هواداران را سبب شد. کالکین ۴۰ ساله اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی «اسکوایر» گفته بود: «تلاش زیادی می‌کنیم. می‌خواهیم زمان درستی پیدا کنیم. زیرا هیچ‌چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست که همسر شما وارد اتاق شود و بگوید: «عزیزم، باردار شده‌ام.»»

سونگ ۳۳ ساله در مورد رابطه‌اش با کالکین می‌گوید: «نمی‌توان با او زندگی کرد و خوشبخت نبود.»

بسیاری از کاربران در توییتر نه فقط از به دنیا آمدن این زوج، بلکه از رابطه‌ی آن‌ها اظهار شگفتی کرده‌اند و نمی‌دانستند که بازیگر آسیایی تبار نقش «لاندن تیپتون» در سریال «زک و کودی» شبکه‌ی دیزنی و کالکین که نقش «کوین مک‌کالیستر» ۸ ساله را در فیلم‌های «تنها در خانه» بازی کرده‌اند، در واقع چند سالی است که با هم زندگی می‌کنند.

یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «اگر به من در ۱۰ سالگی می‌گفتید که لاندن تیپتون و کوین مک‌کالیستر یک روز فرزندی به دنیا خواهند آورد بسیار شگفت‌زده می‌شدم.» کاربر دیگری می‌نویسد: «خبر واقعی در مورد به دنیا آمدن نوزاد آن‌ها نیست، بلکه رابطه‌ی کوین مک‌کالیستر و لاندن تیپتون است.»

سونگ و کالکین در حین فیلمبرداری «سرزمین تغییر» (Changeland) با یکدیگر ملاقات کردند و پس از آن در سال ۲۰۱۹ در یکی از قسمت‌های سریال «دال‌فیس» (Dollface) شبکه‌ی هولو به عنوان بازیگر مهمان ظاهر شدند. کالکین اخیراً به فصل دهم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) پیوسته، در حالی که سونگ سابقه‌ی بازی در فیلم برنده‌ی اسکار «شبکه اجتماعی» (The Social Network) را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید