news-background
news-background

«فرد ویلارد» در سن ۸۶ سالگی درگذشت؛ تنها بازیگری که به شکل لایو-اکشن در فیلم‌های پیکسار ظاهر شده بود

«فرد ویلارد» بازیگر نقش‌های کمدی در سن ۸۶ سالگی درگذشت. او سابقه‌ی بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «گوینده» (دانلود فیلم Anchorman با لینک مستقیم)، «همه ریموند را دوست دارند» (دانلود سریال Everybody Loves Raymond با لینک مستقیم) و بسیاری دیگر را داشت. دختر ویلارد می‌گوید او در آرامش کامل از دنیا رفته و اضافه می‌کند: «تا آخرین روزها ما را خوشحال می‌کرد.» ایجینت او نیز در مصاحبه با «رولینگ استون» تأیید می‌کند که ویلارد به مرگ طبیعی از دنیا رفته است. ویلارد به خاطر بازی در نقش شخصیت‌های خوشایند در نزد مخاطبین محبوبیت داشت. او در سریال «نیروی فضایی» (دانلود سریال Space Force با لینک مستقیم) نت‌فلیکس که اواخر ماه می عرضه می‌شود نیز نقش‌آفرینی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فرد ویلارد» تنها بازیگری است که به صورت لایو-اکشن در فیلم‌های پیکسار ظاهر شده است. او در انیمیشن «وال-ای» (دانلود فیلم WALL-E با لینک مستقیم) در نقش «شلبی فورث‌رایت» مدیر عامل «بای ان لارج» بازی می‌کند. این مدیر سعی داشت دنیا را برای بشر به جای بهتری تبدیل کند اما با هزینه‌ای گزاف. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ویلارد در سال ۲۰۱۸ در مورد این نقش به «اینترتینمنت ویکلی» گفت: «در خانه‌ام بودم که «اندرو سانتون» با من تماس گرفت و گفت: «می‌خواهیم فیلم کوچکی در پیکسار بسازیم و فکر کردیم که شما در آن ظاهر شوید.» من عاشق فیلم‌های پیکسار هستم، انیمیشن‌های آن‌ها شگفت‌آور است. یکی از دیگری دیدنی‌تر. مسئله‌ی جالب این است که در آن زمان فیلمنامه‌ای در کار نبود. تولید را هنوز آغاز نکرده بودند. اما من نقشم را می‌دانستم، می‌دانستم که باید چه کنم. باید مصاحبه‌ای ضبط می‌کردم تا دنیا آن را ببیند.»

او در ادامه گفته بود: «ایده‌ی فیلم این است که کل سیاره در حال فروپاشی است و ما قرار است آن را تخلیه کنیم. پس از چند سال پاکسازی، انسان‌ها می‌توانند به زمینی سبزتر و تازه‌تر بازگردند. این تمام چیزی بود که می‌دانستم و اگر هم بیشتر می‌دانستم اجازه نداشتم در آن زمان به کسی چیزی بگویم. نمی‌دانم چرا می‌خواستند من نقشی لایو-اکشن بازی کنم.»

ویلارد در پایان می‌گوید: «در چند سریال دیگر نقش رئیس جمهور را بازی کرده بودم. در سریال «لوئی و کلارک» (Lois & Clark) و فیلمی برای دیزنی به نام «پوچ و پاپر» (Pooch and the Pauper) اما هر دوی آن‌ها نقش رئیس‌ جمهورهای ناخودآگاهی است. فکر می‌کنم ظاهرم به احمق‌ترین انسان برای ریاست بر تمام زمین می‌خورد.»

«جیمی لی کورتیس»‌ تنها یکی از سلبریتی‌هایی بود که به مرگ ویلارد واکنش نشان داد و در صفحه‌ی توئیترش نوشت: «چه بخت نیکی بود لذت بردن از استعداد فرد ویلارد. او اکنون در کنار همسر خود ماری است. به خاطر خنده‌های از ته دل سپاسگزاریم آقای ویلارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۴

توی سریال مدرن فمیلی هم به عنوان پدر فیل دانفی تو فصل آخر فوت کرد ... اصلا خیلی ناراحت شدم... خیلی انسان مهربونی بود... یه فکت دیگه؛ سگ خانواده استلا هم درست بعد فیلم برداری قسمت آخر میمیره. فکر کنم هیچ کدومشون تحمل تموم شدن این سریال رو نداشتن.

نمایش اسپویل