news-background
news-background

فتو شوت‌های جدید «انجلینا جولی»، «میشل فایفر» و «ال فنینگ» برای دنباله Maleficent

«انجلینا جولی» که در دنباله‌ی «مالفیسنت: بانوی شیطان» (Maleficent: Mistress Of Evil) نقش قبلی خود را تکرار می‌کند، در کنار «ال فنینگ» و «میشل فایفر» همبازیان‌اش در فیلم در آستانه‌ی تور تبلیغاتی جلوی دوربین عکاسان ظاهر شده است. «میشل فایفر» ۶۲ ساله در یکی از تصاویر دست‌اش را به نشانه‌ی خرگوش پشت سر جولی برده و فنینگ را به خنده واداشته.

این تصاویر به وضوح رابطه‌ی دوستانه‌ی جولی با فنینگ و فایفر نشان دارد. جولی در تصاویر با لباس سیاه و آستین آبشاری دیده می‌شود. در تصاویر دیگر، سایر بازیگران فیلم از جمله «چیوتل اجیوفر»، «اد اسکرتین»، «سم رایلی»، و «هریس دیکینسون» دیده می‌شوند که تور تبلیغاتی فیلم را برای دیزنی آغاز خواهند کرد.

در قسمت جدید «مالفیسنت»‌ شخصیت شرور قصه با ملکه‌ی سرزمین رقیب رودررو می‌شود و سعی می‌کند اتحاد انسان‌ها و پری‌ها را از بین ببرد. هواداران جوان‌تر دیزنی ممکن است به یاد نداشته باشند که «مالفیسنت» شخصیت شرور انیمیشن کلاسیک «زیبای خفته» محصول ۱۹۵۹ است.

قسمت اول فیلم سال ۲۰۱۴ عرضه شد و ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. جولی نقش شخصیت شرور قبلی خود را با شاخ‌های سیاهش تکرار می‌کند و باید اختلافات مادرانه‌اش با «پرنسس آرورا» با بازی فنینگ را برطرف کند. این بار ‍«ملکه اینگریت» با بازی فایفر را در مقابل دارد  و وقتی فرزندش «پرنس فیلیپس» به قلمرو بازمی‌گردد و از پرنسس خواستگاری می‌کند، میان پرنسس و ضد-قهرمان قصه اختلاف می‌اندازد.

چیوتل در نقش رهبر ارتش پریان بازی می‌کند و هریس در نقش «پرنس فیلیپ» جایگزین «برنتون تویتس» شده است. «مالفیسنت: بانوی شیطان» ۱۹ اکتبر (شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید