news-background
news-background

فتوکال Dune با حضور «تیموتی شالامی»، «زندیا» و دیگر ستارگان – ونیز

ستارگان فیلم «تل‌ماسه» (Dune 2021) به کارگردانی «دنی ویلنوو» دقایقی پیش در مراسم فرش قرمز فیلم مقابل دوربین عکاسان در ونیز رفتند. این فیلم پرستاره برای اولین در دنیا روی پرده می‌رود.

«تیموتی شلمی» در «تل‌ماسه» نقش «پل اتریدیز» را بازی می‌کند که خاندانش مالک سیاره کویری و خطرناک «آراکیس» است. این سیاره دارای ارزشمند‌ترین منبع دنیاست، دارویی به نام «چاشنی» که عمر انسان را دراز می‌کند و توانایی‌های فرا-بشری به او می‌دهد. خاندان اتریدیز با مالکیت این سیاره به دشمن امپراطوری «هارکونن» و بومیان سیاره تبدیل شده‌اند. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «زندیا»، «اسکار آیزک»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «جیسون موموآ»، «شارلوت رمپلینگ»، «دیو باتیستا»، ‌و «خاویر باردم» خواهند بود.

ویلنوو پیش‌تر در مصاحبه با «توتال فیلم» می‌گوید فرایند انتخاب بازیگر نقش اول فیلم با مانع بزرگی روبرو بوده است. او فاش می‌کند که اگر موفق نمی‌شد «تیموتی شلمی» را برای بایز در نقش «پل اتریدیز» راضی کند، «تل‌ماسه» احتمالاً ساخته نمی‌شد. ویلنوو می‌گوید: «ما گفتیم: «[انتخاب ما] تیموتی است.» گزینه دومی نداشتیم. راستش، اگر پاسخ منفی می‌داد نمی‌دانم چه می‌شد. شاید «تل‌ماسه» ساخته نمی‌شد، شاید.»

ویلنوو در سال ۲۰۱۷ در یکی از اولین مصاحبه‌هایش در مورد «تل‌ماسه» تأکید کرده بود که اقتباس او نسبت به نسخه «دیوید لینچ» بسیار متفاوت خواهد بود:‌ «تحت تأثیرش قرار گرفتم، اما آن چیزی نبود که رؤیایش را داشتم، بنابراین سعی می‌کنم اقتباس رؤیایی خودم را بسازم. هیچ پیوندی با فیلم لینچ برقرار نمی‌کند. به سراغ کتاب‌ها و تصاویری خواهم رفت که با خواندن آن به ذهنم می‌آیند.»

برادران وارنر در ماه ژوئن اعلام کرد که تاریخ اکران این فیلم در ایالات متحده و کانادا به جای ۱ اکتبر به ۲۲ اکتبر موکول خواهد شد. این فیلم در چین توسط استودیوی لجندری روی پرده می‌رود و همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ۲۲:۰۹

"ویلنوو می‌گوید: «ما گفتیم: «[انتخاب ما] تیموتی است.» گزینه دومی نداشتیم. راستش، اگر پاسخ منفی می‌داد نمی‌دانم چه می‌شد. شاید «تل‌ماسه» ساخته نمی‌شد، شاید.»" بازیش تو Little Women و Call Me By Your Name ک حرف نداش در کل چن پله از هم نسلای خودش بالا تره ببینیم تو Dune چیکار کرده

نمایش اسپویل