news-background
news-background

فاکس فصل دوم سریال Prodigal Son را می‌سازد

شبکه‌ی فاکس سفارش ساخت فصل دوم سریال درام جنایی «پسر ول‌خرج» (دانلود سریال Prodigal Son با لینک مستقیم) را صادر کرد. این احتمال وجود دارد که فصل دوم با توجه با تعطیلی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به دنبال پاندمی کرونا، به جای پاییز، در فصل زمستان روی ایر برود. این سریال در حالی برای فصل دوم بازمی‌گردد که فاکس هفته‌ی گذشته برنامه‌های خود برای فصل پاییز را رونمایی و سفارش ساخت فصل جدید «رزیدنت» (دانلود سریال The Resident با لینک مستقیم) و «آخرین مرد» (دانلود سریال The Last Man Standing با لینک مستقیم) را صادر کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«پسر ول‌خرج» که پس از «۹-۱-۱: تک ستاره» (دانلود سریال 9-1-1: Lone Star با لینک مستقیم) دومین سریال پربیننده‌ی شبکه بود، داستانی در مورد «مالکم برایت» روایت می‌کند، فرزند یک قاتل زنجیره‌ای که در زمان دستگیری پدرش به پلیس کمک کرد. او که سابقه‌ی همکاری با پلیس FBI را دارد، حالا با مجرمین مصاحبه می‌کند و به پلیس نیویورک یاری می‌رساند. او پس از اینکه با یک قاتل زنجیره‌ای برمی‌خورد که روش‌های پدرش را تقلید می‌کند، پس از سال‌ها باید با پدرش روبرو شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اولین فصل سریال با بازی «مارتین شین»، «تام پین»، «لو دایمند فیلیپس»، «هاستن سیج»، «بلامی یانگ»، و «فرانک هارتس»، در حالی به پایان رسید که برایت راز یک پرونده‌ی وحشتناک را به کمک خواهرش کشف کرد. «کریس فدک» و «سم اسکلاور» نویسندگان سریال اخیراً گفته بودند که نسبت به ساخته شدن فصل بعدی خوش‌بین‌اند و اگر این امکان به وجود بیاید داستان‌ را از زاویه‌ی دید شخصیت‌های یانگ، دایمند فیلیپس و سیج پیش‌ می‌برند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید