news-background
news-background

عکس جدید از Assassin's Creed: مایکل فاسبندر در شکار

طرفدارن بازی Assassin's Creed مدت هاست که در انتظار یک فیلم خوب از داستان این بازی را هستند و بالاخره این انتظار در زمستان امسال پایان می یابد. این فیلم در همان دنیای بازی است اما ویژگی های شخصیت اصلی داستان کالوم لینچ ( قاتل آساسین آگیلارد دنهار ) تغییر کرده است. فیلم در مورد شخصی است در زمان امروز زندگی میکند و به وسیله پروزه آنیموس که ساخته صنایع آبسترگو است قادر به دسترسی به خاطرات یک قاتل تاریخی میشود که پنج هزار سال پیش مرده است و با استفاده از مهارت های او به جنگ تمپلرهای شیطانی در زمان گذشته میرود.

فیلم برداری این فیلم در ژانویه امسال شروع شد و اخبار در مورد بازیگران و خلاصه داستان این فیلم به صورت آهسته منتشر میشد تا اینکه در فصل بهار اولین تریلر این فیلم منتشر شد ( در این لینک قابل مشاهده است ) و حالا با انتشار یک عکس از مایکل فاسبندر در حالت اساسین طرفدارن به چهره او نزدیکتر شده اند این عکس که در یاهو منتشر شده است در زیر قابل رویت است :

اگرچه که در تریلر این فیلم تصاویر بیشتری از کالوم/آگیلارد دیده میشود اما این تصویر دید بهتر و نزدیکتری به چهره ماکیل فاسبندر در حالت اساسین دارد. در فیلم توجه باورنکردنی به ویدیو گیم شده است از هود تاریخی آگیلارد گرفته تا نحوه مبارزه او و حضور یک همسفر که چریک و مبارز است. انتظار میرود که این فیلم بتواند خواسته های طرفداران را براورده کند و همان هیجان و ماجراجویی محبوب ویدیو گیم را تکرار کند. سازندگان فیلم بر این باور هستند که بتوانند موفقیت هایی را وارکرفت نتوانست بدست بیاورد و زیاد مورد استقبال مردم و منتقدین قرار نگرفت را کسب کند.

 این فیلم به کارگردانی جاستین کورزل است و بازیگرانی همچون مایکل فسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، مایکل کی ویلیامز، برندن گلیسون و آریان لابد در آن ایفای نقش خواهند کرد. فیلم برداری فیلم همان طور که گفته شد از ژانویه 2016 در مالت، لندن و اسپانیا شروع شده و قرار است توسط فاکس قرن بیستم در تاریخ 21 دسامبر 2016 ( 1 دی 1395 ) اکران شود. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید