news-background
news-background

عوامل سریال The Office شبکه NBC را عامل جدایی «استیو کارل» می‌دانند

«استیو کارل» با فصل هفتم سریال «اداره» را ترک کرد، اما کتاب جدیدی که در مورد این سریال منتشر شده فاش می‌کند که او تمایلی به جدایی نداشته است.

«استیو کارل» پس از هفت فصل از سریال کمدی «اداره» (دانلود سریال The Office با لینک مستقیم) شبکه‌ی NBC جدا شد، اما «اندی گرین» در کتاب جدیدش «اداره: ناگفته‌های بهترین سیت‌کام دهه‌ی ۲۰۰۰» فاش می‌کند که کارل هیچ‌گاه قصد نداشته این سریال را ترک کند. بسیاری از عوامل سریال با گرین در این باره گفتگو کرده‌ و گفته‌اند که جدایی کارل نتیجه‌ی اختلاف میان بازیگر و مدیران شبکه بوده است. «برایان ویتل» میکسر صدا و «کیم فری» طراح گریم می‌گویند کارل در یک مصاحبه‌ی رادیویی برای جدایی از سریال در پایان فصل هفتم ابراز تمایل می‌کند اما هرگز تصمیمی قطعی در این رابطه نمی‌گیرد، اما پس از این اظهارات شبکه حاضر به امضای قرارداد با او نمی‌شود.

فری می‌گوید: «او نمی‌خواست از سریال جدا شود. او به شبکه گفته بود که مایل است برای چند سال دیگر قرارداد امضاء کند... او به مدیر برنامه‌هایش اطلاع می‌دهد و مدیر برنامه‌هایش هم با مدیران شبکه تماس می‌گیرد و می‌گوید کارل مایل به امضای قرارداد است. اما شبکه در تاریخی که باید پیشنهادی ارائه دهد نمی‌دهد. بنابراین مدیر برنامه به کار می‌گوید: «حتماً  شبکه بنا به دلایلی تمایلی نمی‌خواهد با تو قرارداد ببندد.» چیزی که به نظر من دیوانگی می‌آمد. و احتمالاً به نظر کارل.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«الیسون جونز» مسؤل انتخاب بازیگر سریال در مصاحبه با گرین می‌گوید: «تا جایی که خاطرم هست، او تمایل داشت یک فصل دیگر به بازی ادامه دهد اما شبکه بنا به دلایلی با او قراردادی امضاء نمی‌کند. احتمالاً یک نفر حاضر به پرداخت دستمزد درخواستی‌اش نمی‌شده. واقعاً کاری احمقانه بود. نمی‌دانم چگونه توصیفش کنم. احمقانه بود.»

کارل در کتابش می‌نویسد که مذاکرات کارل در حالی صورت گرفت که شبکه‌ی NBC در حال تغییر مدیریت از «جف زاکر» به «باب گرینبلت» بود. «رندی کردری» تهیه‌کننده‌ی «اداره» به گرین می‌گوید: «گرینبلت میانه‌ای با سریال «اداره» نداشت و ای کاش که این‌گونه نبود.» کردری فکر می کند که کارل حاضر بود تا فصل هشتم ادامه دهد اگر شبکه علاقه‌ نشان می‌داد: «اگر به شما احترام نگذارند و حتی با شما مذاکره نکنند، شما هم به عنوان بازیگر فراموشش می‌کنید.»

فری می‌گوید: «[کارل] می‌گفت: «ببینید من به آن‌ها گفتم که می‌خواهم ادامه دهم. نمی‌خواهم جدا شوم.» من متوجه نمی‌شوم که چگونه این اتفاق روی داده و احساس بدی نسبت به آن دارم زیرا بسیاری از هواداران تصور می‌کردند که او با رضایت خودش از سریال جدا شده در حالی که حقیقت ندارد. من به شما می‌گویم چون آن‌جا بودم. او می‌خواست بماند. جدایی او همه‌ی ما را پریشان کرد زیرا در مرکز سریال قرار داشت.»

سریال «اداره» دو فصل دیگر بدون کارل ادامه پیدا کرد و با فصل نهم به پایان رسید..

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲

آفیس برای من همون فصل ۷ تموم شد، هر کسی باعثش شد فقط گند زد، تمام سریال رو کارل میچرخید

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶

حداقل هشتاد درصد کمدی این سریال رو دست استیو کرل بود که وقتی رفت سریال تقریبا نابود شد . آدم نمیتونه تو هیچ کدوم از نقش هاش تو هیچ فیلم و سریالی ازش بدش بیاد

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۳۹۹ ۰۳:۳۵

بر باعث بانی این جدایی لعنت.

نمایش اسپویل