news-background
news-background

فهرست عوامل و داستان Nightmare Alley «گی‌یرمو دل تورو» اعلام شد

فیلم «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) اولین پروژه کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» پس از بردن جایزه اسکار برای فیلم «شکل آب» (دانلود فیلم The Shape of Water با لینک مستقیم) است.

به گزارش سرچلایت پیکچرز، فیلم‌برداری فیلم جدید «گی‌یرمو دل تورو» با نام «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) آغاز شده است. این فیلم توسط دل تورو و «کیم مورگان» از کتاب «کوچه کابوس ۱۹۴۶» به نویسندگی «ویلیام لینزی گرشام» اقتباس شده است. پیشتر در سال ۱۹۴۷ فیلمی به همین نام (دانلود فیلم Nightmare Alley 1947 با لینک مستقیم)  از این کتاب به کارگردانی «ادموند گولدینگ» اقتباس شده بود. در لیست نهایی بازیگران می‌توان نام «بردلی کوپر»، «کیت بلانشت»، «تونی کولت»، «ویلم دفو»، «ریچارد جنکینز»، «ران پرلمن»، «رونی مارا» و «دیوید استراترن» را مشاهده کرد. دل تورو فیلم‌برداری را این هفته در شهر تورنتو کانادا آغاز کرد.

در لیست اعلام شده توسط سرچلایت پیکچرز از عوامل فیلم «کوچه کابوس» می‌توان نام‌های مشترک بسیاری با اعضای فیلم «شکل آب» از جمله «ریچارد جنکینز»، طراح لباس «لوییز سکوایرا»، سینماتوگرافر «دن لاوستسن»، سرپرست جلوه‌های تصویری «دنیس براردی» و تدوینگر «کم مک‌لاوکلین» دید. علاوه بر لیست بازیگران، سرچلایت پیکچرز خلاصه فیلم را نیز روز گذشته اعلام کرد: «در «کوچه کابوس»، یک کلاه‌بردار جاه‌طلب جوان (کوپر) که قدرت تأثیر گذاری زیادی دارد با روان‌پزشکی (بلانشت) دوست می‌شود که حتی از او نیز خطرناک‌تر است.»

علاوه بر کوپر و بلانشت، «رونی مارا» در نقش کارگر کارناوال «کرول»، «ویلم دفو» در نقش مسئول تبلیغات «کلم»، «ران پرلمن» در نقش مرد قوی «برونو»، «ریچارد جنکینز» در نقش عضو طبقه پولداران جامعه صنعتی «ازرا گریندل» حضور دارند. دل تورو نیز با اعلام بیانیه‌ای شروع فیلم‌برداری را اعلام کرد: «من مفتخرم که چنین همکاران فوق‌العاده‌ای در این پروژه به من پیوسته‌اند. من و «کیم مورگان» با عشق و علاقه زیادی تلاش کردیم تا سیاهی و منحصر به فردی زبان «ویلیام گرشام» را به روی پرده بیاوریم و حال این گروه خلاق و قدرتمند به ما پیوستند تا به این نمایشنامه زندگی ببخشیم.»

تهیه‌کننده این فیلم، «جی. مایلز دیل» نیز پیشتر با دل تورو در «شکل آب» همکاری کرده بود. استودیو سرچلایت تاریخ دقیقی برای اکران اعلام نکرده است اما شواهد حاکی از آن است که فیلم «کوچه کابوس» در پاییز ۲۰۲۰-۲۱ اکران خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید