news-background
news-background

علاقه رابرت داونی جونیور به مرد آهنیِ جدیدِ دنیای مارول

مارول اخیرا از مرد آهنی(Iron Man) جدید خود که جای تونی استارک را در کامیک مرد آهنیِ شکست ناپذیر(Invincible Iron Man) پر خواهد کرد، رونمایی نمود. او یک دختر جوان و سیاه پوست به نام ریری ویلیامز(Riri Williams) میباشد و رابرت داونی جونیور، نسخه ی هالیوودی این شخصیت، بیشتر از این نمیتواند هیجان زده باشد.

برایان مایکل بدنیس( Brian Michael Bendis )، نویسنده کامیک، توضیح داده که بعد از اتفاقات کامیک جنگ داخلی2، تونی استارک تصمیم گرفت که از لباسش دور بماند و آنرا به ویلیامز که دانشمندی نخبه و دانشجوی MIT میباشد، پیشنهاد داد. اگرچه ریری ویلیامز لباس مرد آهنیِ جدیدی را برای خودش در اتاق خوابگاه ساخت! و توجه استارک را به خود جلب نمود.

بعد از اعلان این خبر، بازیگر نقش مردآهنی، رابرت جونیور(Robert Downey Jr.) هبجان خودرا اینگونه ابراز کرد:

iron man (2)

بندیس به مجله تایم گفته که میخواهد شخصیت زنِ سیاهپوستی قوی بسازد که زندگی اش با خشونت های بی معنی خیابانی خدشه دار شده است.

" این به نظر میرسد که این خشونت ها الهام بخش یک قهرمان جوان میباشد و او میتواند از نبوغ و توانایی هایش در این راه بهره ببرد. و چیزی که من را بیشتر هیجان زده کرده، این است که مهارت های او حتی از تونی استارک که در سن او بود، بیشتر است."

به نظر نمیاید که ویلیامز برای همیشه این لباس را برتن داشته باشد، اما بندیس در حال کار کردن روی این موضوع است که اورا به عنوان یک مرد، در لباس مرد آهنی حفظ کند بهتر است، یا اسم و رسمی مخصوص به او بدهد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید