news-background
news-background

علاقه‌مندی «جیم کری» به بازی در دنباله Ace Ventura

 

«جیم کری» به تازگی نسبت به بازی در قسمت دیگری از فیلم‌های «ایس ونچورا» ابراز علاقه کرده و می‌گوید در حال مذاکره است تا به چندگانه بازگردد.

«جیم کری» بازیگر ۵۷ ساله‌ در سال‌ ۱۹۹۴ در «ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات» (Ace Ventura: Pet Detective) و در سال ۱۹۹۵ در «ایس ونچورا: وقتی طبیعت فرامی‌خواند» (Ace Ventura: When Nature Calls) نقش شخصیت اصلی را بازی کرد. هر دوی این فیلم‌ها به‌شدت محبوب شدند، بنابراین مذاکره‌ی کری با «مورگان پروداکشن» و «برادران وارنر» تولیدکنندگان دو قسمت قبل دور از انتظار نبود.

بعضی منابع نزدیک به پروژه گزارش داده‌اند که قسمت بعدی در مرحله‌ی ایده‌پردازی و مذاکره است و ابراز علاقه‌ی کری به معنای تولید قطعی فیلم نیست. همین منابع پیش‌تر گزارش کرده بودند که «بیل ماری» به چندگانه‌ی «شکارچیان روح» بازمی‌گردد، بنابراین احتمال صحت این شایعات وجود دارد.

«ایس ونچورا» در قسمت اول در جستجوی دلفین تیم فوتبال میامی دلفینز است و در قسمت دوم پس از مرگ یک راکن سفری معنوی را تجربه می‌کند و در ادامه سعی می‌کند یک خفاش سفید نادر را پیدا کند. شخصیت «ایس ونچورا» بعد از این دو فیلم در قالب یک سریال انیمیشن و سپس دنباله‌ی دیگری با حضور پسر شخصیت اصلی که مستقیماً در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه شد، به حیات خود ادامه داد.

این در حالی است که «تامی دیویدسن» سال گذشته در مصاحبه با «یواس ویکلی» گفته بود که بازگشت کری برای بازی در این نقش غیرمحتمل است. او ادعا کرده بود: «[جیم کری] دیگر علاقه‌ای به بازی در این نقش ندارد. اما او از آن دسته بازیگرانی است که مطابق احساس و باورش عمل می‌کند. در این باره از او سؤال کردم. گفتم: «در جامائیکا خوش می‌گذرد.» گفت: «نه، فعلاً در این فیلم‌ها بازی نمی‌کنم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید