news-background
news-background

عزت‌الله مهرآوران درگذشت

عزت‌الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در سن ۷۲ سالگی به دلیل سکته قلبی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. مهرآوران اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان به دنیا آمده و با فیلم «می‌فروش» در سال ۱۳۵۳ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده بود. «آژانس شیشه‌ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «مرد عوضی» ساخته محمدرضا هنرمند از جمله مهم‌ترین فیلم‌های او بودند.

سریال‌های «لیسانسه‌ها»، «وضعیت سفید»، «خروس»، «هیولا»، «ساخت ایران» و «می‌خواهم زنده بمانم» از جمله آثار تلویزیونی به جا مانده از این بازیگرند.

هژیر مهرآوران پیش‌تر در مورد وضعیت جسمانی پدرش به تسنیم گفته بود: «امروز که به بیمارستان رفتم خیلی امیدوارم نکردند و گفتند وضعیت عمومی پدرم، به هم ریخته است. مسئله کرونا رفع شده اما ویروس روی بخش‌های مختلف بدن تأثیرات خودش را گذاشته و همه ارگان‌های مهم را درگیر کرده است. روز گذشته به ما خبرهای خوبی دادند اما انگار همه‌چیز غیرقابل پیش‌بینی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا رو به بهبودی می‌رود و یا خدایی ناکرده اتفاقات بدتری می‌افتد.»

فرزند عزت‌الله مهرآوران اضافه کرده بود: «وضعیت عمومی‌شان خوب نیست و با قطع شدن داروها، هوشیاری به دست نیامده است. تنفس پدر به دستگاه وابسته است و اوضاع و احوال مطلوب و خوبی هم ندارند. از مردم عزیزمان می‌خواهم در این روز عزیز برای سلامتی پدرم دعا کنند تا هرچه زودتر شاهد بهبودی‌شان باشیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵

در اثر سکته قلبی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا؟! نه عزیزم در اثر سکته قلبی ناشی از واکسن کرونا فوت کرده ایشون به کرونا مبتلا نبود و بعد از تزریق واکسن سکته کرد

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۱

خدا رحمتش کنه

نمایش اسپویل